אוזניות ה-SOUNDFORM האלחוטיות של Belkin מגיעות לישראל

אוזניות SOUNDFORM (מקור יח”צ)

ביקונקט טכנולוגיות, יבואנית מוצרי אלקטרוניקה ואביזרים, מרחיבה את היצע המוצרים של בלקין (Belkin) בישראל עם השקה של 5 אוזניות אלחוטיות חדשות ממותג ה-SOUNDFORM של החברה. חברת Belkin, השייכת לתאגיד פוקסקון (Foxconn), מציעה ללקוחות שלה מגוון רחב של מוצרים לבית ואביזרים לסלולר, בהם פתרונות אודיו רבים.

דגמי אוזניות Belkin SOUNDFORM בישראל

בין דגמי האוזניות החדשים שעשו דרכם לישראל אפשר למצוא:

  • SOUNDFORM Freedom – אוזניות TWS המשלבות דרייברי 7 מ”מ ומגיעות עם מנגנון ביטול רעשי סביבה (ENC). הן משלבות את טכנולוגיית איתור החפצים Find My של אפל ומציעות עד 8 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 36 שעות יחד עם מארז הטעינה התומך בטעינה אלחוטית – במחיר של 499 ש”ח.
  • SOUNDFORM Rise – אוזניות TWS עם דרייברי 6 מ”מ המציעות עד 7 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 31 שעות יחד עם מארז הטעינה התומך בטעינה אלחוטית – במחיר של 399 ש”ח.
  • SOUNDFORM Move Plus – אוזניות TWS המציעות עד 5 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה התומך בטעינה אלחוטית – במחיר של 369 ש”ח.
  • SOUNDFORM Move – גרסה זהה ל-Move Plus המציעה עד 5 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה, אך ללא טעינה אלחוטית – במחיר של 249 ש”ח.
  • SOUNDFORM – אוזניות TWS המציעות עד 5 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 24 שעות יחד עם מארז הטעינה – במחיר של 249 ש”ח.

כל הדגמים מגיעים עם עמידות במים בתקן IPX5, כאשר דגמי ה-Freedom ו-Rise מציעים גם יכולת הפעלה של עוזרות קוליות במכשיר הסלולרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים