דיווח: סמסונג שוב דוחה את השקת ה-Galaxy S22

Samsung Galaxy S22 Ultra (תמונה: TechInsiderׂ) Samsung Galaxy S22 Ultra (תמונה: TechInsider

רק בסוף חודש דצמבר האחרון גילינו לראשונה כי סמסונג מתכוונת לדחות את השקת ה-Galaxy S22 מה-18 בפברואר ל-25 בפברואר, וכעת אנחנו שומעים על כך שוב דרך המדליף המוכר Jon Prosser. מאז חודש דצמבר סמסונג הספיקה לאשר באופן רשמי כי אירוע ההכרזה יתקיים ב-9 בפברואר, ולטענת המדליף ההזמנות המוקדמות ייפתחו עוד באותו היום.

את ההשקה לקהל סמסונג עתידה לחלק ל-2 תאריכים, כשמכשיר ה-Galaxy S22 Ultra יישאר במועד ההשקה הקודם אשר יתפוס מקום ב-25 בפברואר, בזמן שדגמי ה-Galaxy S22 וה-Galaxy S22 Plus יקבלו דחייה להשקה ב-11 מרץ. פרוסר אינו מציין מדוע סמסונג בוחרת או מוכרחת לדחות את השקתם של זוג דגמי הבסיס, אך חלק מההשערות מצביעות על ניסיון מצד החברה לדחוף יותר את מכירת דגם האולטרה.

מאז חודש דצמבר גילינו גם חלקים נכבדים ממפרטי סדרת ה-Galaxy S22, ועל פי ההדלפות דגם ה-Galaxy S22 Ultra שיגיע ראשון לשווקים יציע מסך בגודל 6.8 אינץ’, עם פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X בטכנולוגיית LTPO, ברזולוציית +Quad HD ובפריסה של 3080 על 1440 פיקסלים. דגם ה-Galaxy S22 הסטנדרטי יציע מסך בגודל 6.1 אינץ’, עם פאנל מסוג זהה, בטכנולוגיית LTPS וברזולוציית +Full HD, בעוד שאחיו הגדול יותר יגיע עם מסך זהה בגודל 6.6 אינץ’.

עוד על פי ההדלפות, סמסונג מתכננת להקטין את הסוללה בצעד מפתיע, כך שבמכשיר ה-Galaxy S22 נקבל סוללה בקיבולת 3700 מיליאמפר/שעה (לעומת 4000 בגלקסי S21). גם דגם הפלוס יורד מ-4800 מיליאמפר/שעה ב-S21 ל-4500 מיליאמפר/שעה, ודגם ה-Galaxy S22 Ultra ימשיך להגיע עם סוללה בקיבולת זהה של 5000 מיליאמפר/שעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים