חדש בטלוויזיה: תכני השבוע בנטפליקס, דיסני+, yes ,HOT, פרטנר tv וסלקום TV

השבוע בטלוויזיה

אז מה קורה השבוע בטלוויזיה בשירותי הסטרימינג? אספנו עבורכם את כל הסדרות והסרטים שעולים בשירותי התוכן של נטפליקס, דיסני+, יס, הוט, פרטנר tv וסלקום TV בישראל, ונמשיך לעדכן בפוסט זה מידי שבוע על כל התכנים החדשים שבדרך לסלון שלכם.

השבוע תוכלו למצוא בנטפליקס את הסדרות החדשות “בעקבות האוצר הדרומה” ו”בלשי הרפאים“, בדיסני+ את “סודות התמנונים” ו”הסיפור של בון ג’ובי“, ב-HOT את דרמת המתח “ויוי יקרה“, בסלקום TV תוכלו למצוא עונות חדשות של “אנחנו כאן” ו”הג’ינקס“, מנויי yes ימצאו מגוון סדרות, ובהן “דירת שותפים“, “מקסימה” ו”לחיות עם רוצח” ומנויי פרטנר TV את עונה 1 של “ויקטוריה” ושלוש עונות של “פולדארק“.

בתחום הסרטים תמצאו בנטפליקס את הסרט “פורסט גאמפ”, בדיסני+ את הדרמה “כולנו זרים”, ב-HOT, yes, סלקום TV ופרטנר TV את הסרט “אחרי ש…הכל נגמר”, לצד סרטים נוספים.

השבוע בנטפליקס ישראל

לוגו נטפליקס

בעקבות האוצר הדרומה / Brigands: The Quest for Gold, עונה 1 – 23.4.2024

המאה ה‑19. פילומנה עוזבת את חייה לטובת ציד אוצרות מסוכן בדרום איטליה שם שודדים מסתובבים באין מפריע.

בלשי הרפאים / Dead Boy Detectives, עונה 1 – 25.4.2024

רוח טורדנית רודפת אותך? שד גנב זיכרונות יקרים לליבך? זה הזמן להתקשר לבלשי הרפאים.

סרטים:

פורסט גאמפ / Forrest Gump (שנת 1994) – שני, 22.4.2024

תכני השבוע בדיסני+

לוגו דיסני פלוס

סודות התמנונים (Secrets of The Octopus) – החל מ-22 באפריל

בכל אוקיינוס חי בעל חיים בעל מאפיינים שאנחנו מחשיבים כ”אנושיים” – נבון, חברתי, סקרן, עדין ופראי. הם בונים ערים, משתמשים בכלים ומשתפים פעולה עם מינים אחרים כדי לצוד. יש להם אישיות – חלקם נועזים, בעוד אחרים ביישנים. בעלי חיים אלו מסוגלים לשנות את צבע ומרקם עורם, וכן את צורת גופם כהרף עין ולראות אורכי גל מעבר ליכולות הראייה של בני אדם.

מחקרים חדשים חושפים את המודעות, קבלת ההחלטות המורכבת וסוגי האישיות הייחודיים של התמנון. בשוניות טרופיות, במים צוננים, החל בקו החוף וכלה במצולות הים ובכל מקום ביניהם, התמנון יצר לו בית. הצטרפו אלינו לחשיפת “סודות התמנונים”.

תודה רבה ולילה טוב: הסיפור של בון ג’ובי (Thank You, Good Night: The Bon Jovi Story) – החל מ-26 באפריל

סדרת דוקו בת ארבעה פרקים המתעדת את העבר האפי והעתיד הלא ברור של הלהקה האייקונית בון ג’ובי. מסע בן 40 שנה של אלילי רוקנרול, כאשר פציעה בקול מאיימת לעצור את הכל.

סרטים:

כולנו זרים (All of Us Strangers) – החל מ-24 באפריל

בלילה אחד בבניין רב הקומות הכמעט ריק שבו הוא גר בלונדון העכשווית, אדם נפגש במקרה עם הארי, שכנו המסתורי, שמשבש את קצב השגרה היומיומית שלו. בעוד אדם והארי מתקרבים, אדם נמשך בחזרה אל בית ילדותו, שם נדמה שהוריו, שמתו מזמן, חיים והם נראים כפי שנראו בגיל שבו מתו לפני יותר משלושים שנה.

תכני השבוע ב-HOT

לוגו הוט

ויוי יקרה / Dear Vivi, עונה 1 – החל מ-25.4, כל הפרקים ב-HOT VOD (ממאי גם ב-HOT HBO)

דרמת מתח העוקבת אחר משפחת קלטמנס, פטר (ליברכט), האנה (סימון) ושלושת ילדיהם: ויויאן (ווילק), דניאל ואמי ,החיים באושר ובנחת בפרברי מינכן. אך התמונה המשפחתית המושלמת אינה משקפת את המציאות כאשר פטר רוצח את אשתו בדם קר ביום הולדתה. כשנסיבות הרצח אינן ידועות ונשארות בגדר תעלומה, פטר נלקח לחקירה בבית המעצר ואילו ויוי מחליטה לקחת את המושכות לידיה, להיאבק על חזקת אחיה ולנסות להגיע לחקר האמת בכוחות עצמה.

סרטים:

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור / Miraculous: Ladybug & Cat Noir (שנת 2023) – יום שלישי, 23.4, ב-10:00, HOT Cinema Family

אחרי ש…הכל נגמר / After Everything (שנת 2023) – יום שישי, 26.4, ב-22:00, HOT Cinema 1

אהבה עד העצם / Puppy Love (שנת 2023) – יום שבת, 27.4, ב-22:00, HOT Cinema 3

השבוע בסלקום TV

לוגו סלקום TV

הג’ינקס / The Jinx, עונה 2  – יום שני, 22.4.2024

עונה שנייה לסדרה מבית HBO שהגדירה מחדש את ז’אנר הדוקו-פשע. תיאור משפטו של המיליארדר רוברט דרסט שהודה ברצח במהלך העונה הראשונה. שידור שבועי, פרק חדש כל יום שני.

אנחנו כאן / We’re Here, עונה 4  – יום שבת, 27.4.2024

סרטים:

דופק גבוה / Asphalt City (שנת 2023) – יום ראשון, 21.4.2024

צוות לעניין / The Inseperables (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4.2024

אחרי ש…הכל נגמר / After Everything (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4.2024

אהבה עד העצם / Puppy Love (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4.2024

הרגע בו אתה מתעורר מת / The Minute You Wake Up Dead (שנת 2022) – יום חמישי, 25.4.2024

השבוע ב-yes

לוגו yes

דירת שותפים / The Flatshare, עונה 1 – החל מה-21.4, ב-yes London (ממאי גם ב-yes TV Drama)

טיפני היא כתבת מרוששת במגזין אינטרנטי כושל, שנאלצת להיכנס להסדר שותפים יוצא דופן – היא חולקת דירת חדר עם שותף שמעולם לא פגשה. ליאון, עובד סיעודי שעושה משמרות לילה, מקבל את הדירה בין השעות 8 בבוקר ל-8 בערב, וטיפני מקבלת אותה בין השעות 8 בערב ל-8 בבוקר ובסופי שבוע.

למרות שהם אף פעם לא נמצאים בדירה באותו זמן, הם איכשהו מצליחים מהר מאוד לעלות זה לזו על העצבים. לאט לא הצמד הזה, שמעולם לא ראו זה את זו, מתחילים לפתח רגשות מפתיעים אחת כלפי השני.

מקסימה / Maxima, עונה 1 – החל מה-21.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Drama)

דרמה רומנטית הולנדית המתארת את סיפור אהבתם של מקסימה זורגואיטה הארגנטינאית ויורש העצר ההולנדי, הנסיך וילם-אלכסנדר. הסדרה מבוססת על הביוגרפיה של המלכה, שנכתבה לכבוד יום הולדתה ה-50, ועוסקת רבות גם בדרך שבה הרקע הפוליטי של אביה של מקסימה, פגע באירוסין המסוקרים והפומביים מאוד של מקסימה לוילם-אלכסנדר.

לחיות עם רוצח / Until I Kill You, עונה 1 – החל מה-25.4, ב-yes London (ממאי גם ב-yes TV Drama)

כאשר דיליה פוגשת את ג’ון המרדני והמסעיר בפאב מקומי, היא מיד נופלת ברשתו ומתאהבת. אך ככל שמערכת היחסים ביניהם מעמיקה, היא נחשפת לצד האפל והאלים שלו, וסיפור האהבה שהיא חשבה שמצאה הופך לסרט אימה. בעוד אחד מלילות השכרות והאלימות שלו, דיליה נחרדת לשמוע את ג’ון מתוודה בפניה שהוא רצח את זוגתו לשעבר ומפחדת שהיא הבאה בתור. דיליה אוזרת את כל כוחותיה ומסגירה את ג’ון למשטרה, אבל כשבית המשפט משחרר אותו בערבות, הוא תוקף אותה באכזריות ונעלם.

שנים לאחר מכן, כשדיליה עדיין מנסה לאסוף את השברים של חייה מאז האירועים הדרמטיים שכמעט והביאו למותה, היא נגררת בחזרה למסלולו של ג’ון, שהספיק כבר לבצע רצח נוסף, ומפחדת שהפעם לא תוכל להשתחרר ממנו.

אנחנו כאן / We’re Here, עונה 4 – החל מה-27.4, ב-yes VOD (ממאי גם ב-yes TV Drama)

סרטים:

אחרי ש…הכל נגמר / After Everything (שנת 2021) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

אהבה עד העצם / Puppy Love (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

צוות לעניין / The Inseperables (שנת 2023) – יום חמישי, 25.4, ב-yes VOD

השבוע בפרטנר TV

לצוד פילים – החל מ-21 באפריל בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

חיים שלמים – החל מ-25 באפריל בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

אחרי ש…הכל נגמר – החל מ-25 באפריל בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

ויקטוריה, עונה 1 – החל מ-25 באפריל בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

פולדארק, עונות 1-3 – החל מ-25 באפריל בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים