אמזון חושפת טיזר ראשון ל”שר הטבעות: טבעות הכוח”

שר הטבעות: טבעות הכוח (תמונה: Prime Video)

אמזון שידרה במהלך משדר הסופרבול את הטיזר הראשון לסדרה המצופה ביותר שלה – “שר הטבעות: טבעות הכוח” (Lord of the Rings: The Rings of Power), והפעם אנחנו סוף סוף מקבלים גם תוכן אמיתי, גם אם מועט, מהסדרה עצמה.

הטיזר מתמקד בעיקר בעולם הרחב והיפהפיה של יצירות ג’.ר.ר טולקין וקצת פחות בעלילה עצמה. אנו נחשפים למרחבים הפתוחים ולאיזורים השונים שבארץ התיכונה דרך קריינותה של ילדה מהזן שקדם להוביטים, התוהה מה יש לעולם שבחוץ להציע. הטריילר ממשיך להבהיר לנו כי הסדרה תתרחש לפני האירועים שאנו מכירים מסרטי “שר הטבעות” ו“ההוביט” של פיטר ג’קסון. לפני המלך, לפני אחוות הטבעת, אגדה חדשה/ישנה ולא פחות הרפתקנית התרחשה במיתולוגיה של טולקין, וזו הפעם הראשונה שנראה אותה על המסך.

אמזון מתאמצים להראות לנו שהתקציב הענק של הסדרה, מעל מיליארד דולר לעונה הראשונה, לא התבזבז. מעבר לסטים המרהיבים בניו זילנד והאפקטים הויזאוליים המתקדמים, אנו חוזים בקרבות קשת, ימים סוערים, אלפים, גמדים, יצורים מבעיתים וכל מה שהפך את סיפורי הפנטזיה של טולקין למשפיעים ביותר בז’אנר. בסיום הטריילר אנו גם מקבלים אימג’ שמזכיר לנו שהדבר החשוב ביותר בסדרה הוא הקשר האנושי שיכול להיווצר בין המינים השונים ביקום.

הסדרה תתבסס על אוסף כתבי טולקין המכונים “הסילמריליון” (The Silmarillion) אשר מרחיבים את עולם הספרים המפורסם והמשיכו להתפרסם גם לאחר מותו, תודות לבנו אשר ערך מחדש חומרים שטרם ראו אור. בין האירועים שתכסה הסדרה ניתן למצוא את יצירת הטבעת האחת, עלייתו של הלורד סאורון, עלילות האי נומנור ממנו הגיע אראגורן ועוד.

בעונה הראשונה ייככבו סינתיה אדיי רובינסון (“ספרטקוס”), קיפ צ’פמן (“קצה האגם”), מקסים בלדרי (“השנים”), צ’ארלס אדוארדס (“הכתר”), פביאן מקולום (“אני, אתה והאפוקליפסה”), רוברט ארמיו (משחקי הכס”) וסר לני הנרי (“ברודצ’רץ'”).

“שר הטבעות: טבעות הכוח” תעלה לשירות Prime Video של אמזון ב-2.9.2022, בשידור שבועי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים