היקום של סוניק מתרחב עם סרט שלישי וסדרת טלוויזיה

מתוך סוניק 2 (תמונה: Paramount Pictures / SEGA) נאקלס, מתוך סוניק 2 (תמונה: Paramount Pictures / SEGA)

כבר ידענו ש“סוניק – הסרט” (Sonic the Hedgehog) היה להיט גדול עבור אולפני פרמאונט וחברת המשחקים סגה עם רווחים של מעל 300 מיליון דולר, אך כעת נראה כי באולפן מהמרים כפליים על היקום הקולנועי של הקיפוד הכחלחל. סרט ההמשך צפוי לנחות בבתי הקולנוע באפריל, ועוד לפני עלייתו הכריזה פרמאונט על הפקת סרט שלישי וכן סדרת טלוויזיה חדשה שתעקוב אחר דמותו של נאקלס הקיפודן בדיבובו של אידריס אלבה.

הסדרה החדשה תהיה שילוב בין לייב אקשן לדמויות CGI – צעד שמעיד על רצון לדבוק בסגנון החזותי של הסרטים. לרוב כשסרטי ילדים עושים את הקפיצה לטלוויזיה נהוג לעבור לאנימציה קלאסית, דו-מימדית. יחד עם גיוסו של אלבה, בהחלט מדובר בניסיון לבנות יקום קולנועי/טלוויזיוני שלם יותר, בסגנון הסדרות של מארוול בדיסני פלוס, ולא סתם עוד ספין אוף ללא קשר ממשי לסרטים.

העלילה עצמה טרם נחשפה, כנראה כיוון שהיא תהווה ספוילר לסרט הקרוב. נאקלס הוא דמות נבל בבסיסו ואל הסרט החדש הוא מצטרף כעוזרו של דוקטור רובוטניק (ג’ים קארי). מאחר והוא יוביל סדרה משלו, אפשר רק להניח כי בסיום הסרט הוא יעבור איזושהי גאולה ויהפוך להיות יותר גיבור מנבל.

“סוניק – הסרט 2” יציג לנו, בנוסף לנאקלס, גם את מיילס “זנבות” פראוור, שותפו של סוניק ממשחקי הוידאו. העולם של סוניק מלא בעוד שלל דמויות משניות שטרם זכינו לראות, ביניהם שאדו הקיפוד השחור ואיימי רוז הקיפודה הוורודה. כך שאין ספק כי היקום יכול להמשיך להתפתח עוד ועוד ולהמשיך להציג לנו עוד סדרות ספין-אוף צדדיות בעתיד, במידה וזו של נאקלס תצליח.

“סוניק – הסרט 2” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-7 באפריל. “נאקלס – הסדרה” מיועדת לשידור בארה”ב בפלטפורמת הסטרימינג פרמאונט פלוס במהלך 2023.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים