הסדרה “דברים מוזרים” תסתיים לאחר 5 עונות

דברים מוזרים 3 (תמונה: Netflix) דברים מוזרים 3 (תמונה: Netflix)

סדרת הלהיט של נטפליקס “דברים מוזרים” (Stranger Things) מתקרבת לסיומה, ולאחר כמעט 3 שנים מאז עונתה הקודמת אנו מקבלים מידע חדש על כיצד הסיום הזה ייראה.

יוצרי הסדרה, מאט ורוס דאפר, הכריזו כי העונה הרביעית תושק בנטפליקס ממש בקרוב, אך תפוצל לשני חלקים. לשמחתנו, לפחות מדובר בתקופת המתנה קצרה בלבד – חלק א’ יעלה לנטפליקס ב-27 במאי וחלק ב’ ב-1 ביולי. טרם נמסר כמה פרקים ישודרו בכל חלק.

פיצול עונה לשני חלקים היא אסטרטגיה שלרוב שמורה לסדרות להיט אשר הרשת מעוניינת למשוך כמה שיותר. רק לאחרונה ראינו את שיטת ההפצה הזו עם החלק הראשון של העונה הרביעית של “אוזרק” (Ozark). אך נראה כי הפעם מדובר דווקא בהחלטה של היוצרים ולא בהכרח ממניעים מסחריים.

העונה החדשה, על פי היוצרים, היא המסיבית ביותר עד כה מבחינת אורך. האחים דאפר ציינו כי מדובר ב-9 תסריטים הנפרשים על גבי מעל 800 עמודים, שלקחו כשנתיים לצלם. 9 פרקים אינם מספר יוצא דופן לעונה של “דברים מוזרים”, אך נראה כי הפרקים עצמם יהיו ארוכים יותר. בהכרזה נמסר כי אורך העונה כמעט כפול מאורך עונה רגילה, כך שיש לשער שכל פרק הפעם יהיה דומה יותר לסרט מאשר לפרק טלוויזיוני.

עונה 4 תתרחש כחצי שנה לאחר העונה הקודמת, כאשר קבוצת הילדים מוצאת עצמה מפוצלת בפעם הראשונה. אילבן (מילי בובי בראון) ו-וויל (נואה שנאפ) מתגוררים כעת בקליפורניה יחד עם ג’ויס (ווינונה ריידר), שאימצה את הילדה לאחר היעלמותו של השריף הופר (דיוויד הארבור). בעת שהם מתמודדים עם קשיי התיכון, תעלומה חדשה תיפתח ואולי תביא אחת ולתמיד לקץ ה”עולם שמעבר” (The Upside Down).

החדשות על העונה החדשה לוו גם בהודעה דרמטית יותר – הסדרה חודשה לעונה חמישית שתהיה האחרונה בהחלט. על פי היוצרים, הסדרה תמיד תוכננה כסיפור של בין ארבע לחמש עונות וזמן ההמתנה הארוך בתקופת מגיפת הקורונה נתן להם הזדמנות לתכנן היטב את הסיום ולהבין בדיוק כמה מהסיפור עוד נותר לספר.

דבר אחד שכן הוסיפו האחים הוא כי על אף הסיום, ישנם עוד הרבה סיפורים לספר בעולם הסדרה – תעלומות חדשות, הרפתקאות נוספות וגיבורים בלתי צפויים. אין במשפט אף הכרזה רשמית, אך בהחלט מרגיש כי השניים משאירים פתח לסדרות ספין אוף או אולי אפילו סרטי המשך בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים