כריס פיין עובד בשביל הרעים בטריילר למותחן “חוזה מסוכן”

כריס פיין מתוך “חוזה מסוכן” (תמונה: Paramount Pictures)

אולפני פרמאונט חושפים טריילר למותחן האקשן החדש “חוזה מסוכן” (The Contractor) בכיכובו של כריס פיין (“וונדרוומן 1984”), המגיע ממפיקי סרטי “ג’ון וויק”.

הסרט עוקב אחר ג’יימס הרפר (פיין), סמל בדימוס בכוחות המיוחדים אשר מוצא עצמו בקשיים כלכליים לאחר ששוחרר מהצבא בעל כורחו ואיבד את הפנסיה שלו. בניסיון לפרנס את משפחתו, הרפר מתחיל לעבוד עבור ארגון צבאי מחתרתי ומוצא עצמו מעורב בקונספירציה מסוכנת המאיימת על חייו.

הטריילר מתחיל בארוחה משפחתית יחד עם חייל ששירת עם ג’יימס. בעקבות שאלה של הבן של ג’יימס, אנו רואים הבזקים לתקופת השירות שלהם במהלכה אנו עדים לאחווה ההדדית שבין החיילים. אך אותה אחווה אינה קיימת בצד הבירוקרטי, וג’יימס מוצא עצמו משוחרר מהצבא ללא פנסיה וביטוח רפואי.

החיילים שנתנו את כל כולם לצבא מוצאים עצמם כעת ללא עתיד ובלי אף אחד שידאג להם, וכאשר ג’יימס מבין כי הוא נכנס לחובות, הוא מחליט לקבל הצעה מארגון מסתורי השולח אותו לחסל מדען מוסלמי שנתפס כפעיל קיצוני – אך בעצם טוען כי הוא רק מנסה להציל אנשים בעזרת מחקריו.

מהר מאוד ג’יימס ושותפו מבינים כי הם לא עובדים עבור הנשיא או אף ארגון רשמי, וברגע שנכנסו לעסק – יהיה קשה מאוד לצאת ממנו. בעוד הצבא נפטר מהם ללא הטבות, הארגון החדש מחפש להיפטר מהם לחלוטין – בכל דרך אפשרית.

הסרט מגיע מאת במאי הטלוויזיה השוודי טריק סלה (“ווסטוורלד”). אל פיין מצטרפים גם קיפר סאתרלנד (“24”), גיליאן ג’ייקובס (“קומיוניטי”), בן פוסטר (“אקס מן 3: המפלט האחרון”) ונינה הוס (“הומלנד”).

“חוזה מסוכן” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-17 במרץ, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים