ניידי ה-Acer Swift החדשים מגיעים עם מעבדי ה-Alder Lake מהדור ה-12 של אינטל

נייד Acer Swift 3 (מקור אייסר)

אייסר (Acer) הכריזה על נייד הפרימיום Acer Swift 5 ונייד ה-Acer Swift 3, המגיעים עם מסכי 14 אינץ’ ומתבססים על מעבדי ה-Alder Lake ההיברידיים מהדור ה-12 של אינטל, כאשר ה-Swift 5 עומד בתקן ה-Intel EVO, מציע זמן שימוש של לפחות 10 שעות וטעינה מהירה המספקת 4 שעות סוללה בחצי שעה בלבד.

צמד ניידי ה-Swift החדשים של אייסר מגיעים עם מסכי 14 אינץ’, אך בתצורות שונות. ה-Swift 5 מגיע כדגם פרימיום שמכוון לאנשי עסקים, בעובי של 14.95 מ”מ ומשקל של 1.2 ק”ג, ומשולב בו מסך מגע ביחס 16:10, עם יחס מסך-גוף של 92.22%, המגיע ברזולוציית WQXGA.

ה-Swift 3 מגיע ב-3 צבעים שונים, עם מסך ביחס 16:9 אותו אפשר לקבל בגרסת מגע ברזולוציית FHD או כמסך QHD.

שני הניידים מגיעים עם מצלמות FHD לשיחות וידאו בשילוב טכנולוגיית הפחתת הרעשים TNR (ר”ת Temporal Noise Reduction), ובנוסף גם עם הפחתת רעשים בטכנולוגיית ה-PurifiedVoice לשמע נקי יותר בשיחות.

מתחת למכסה ניתן למצוא בשני הדגמים את מעבדי ה-Alder Lake U/P מהדור ה-12 של אינטל, יחד עם עד 16GB זיכרון ואחסון SSD בנפח של עד 2TB, כאשר בגזרה הגרפית שניהם מסתמכים על שבב ה-Intel Iris Xe המובנה במעבדיה של אינטל.

נייד Acer Swift 5 (מקור אייסר)
נייד Acer Swift 5 (מקור אייסר)

צמד ניידי אייסר החדשים יהיו זמינים למכירה בשווקים השונים החל מחודש אפריל הקרוב, כאשר מחירם יעמוד על:

  • נייד ה- Acer Swift 5 מדגם SF514-56T יהיה זמין במחיר של החל מ-1499 דולר.
  • נייד ה- Acer Swift 3 מדגם SF314-512 יהיה זמין במחיר של החל מ-850 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים