אוזניות ה-Beats Fit Pro של אפל נוחתות בישראל עם סינון רעשים ומבנה ספורטיבי

אוזניות ה-Beats Fit Pro (מקור Beats) אוזניות ה-Beats Fit Pro (מקור Beats)

כארבעה חודשים לאחר שנחשפו באופן רשמי, משיקה כעת אפל את אוזניות הספורט נטולות החוטים ומסננות הרעשים מדגם Beats Fit Pro, המגיעות עם שבב ה-Apple H1, תמיכה באודיו מרחבי וזמן סוללה של עד 28 שעות, במחיר של 729 ש”ח, עם אחריות לשנה מטעם היבואן הרשמי, iConGroup.

אוזניות ה-Beats Fit Pro מגיעות בעיצוב התואם לשימושים ספורטיביים, כשהן משלבות את מתאמי ה-Secure-fit Wingtips הגמישים אשר מתכופפים על מנת להתאים בצורה טובה יותר לאוזן ולמנוע נפילה מקרית בזמן פעילות, כאשר בנוסף הן גם עמידות במים בתקן IPX4.

את האוזניות החדשות מציידת אפל יחד עם שבב ה-Apple H1, המאפשר לנצל את מגוון הפיצ’רים היעודיים למוצריה, כמו חיבור מהיר למכשירים, הפעלה קולית של סירי, מעקב דינמי אחר תנועת הראש בעבור טכנולוגיית ה-spatial audio ועוד.

תפס ה-Secure Fit Wingtips של אוזניות ה-Beats Fit Pro (מקור Beats)

ה-Beats Fit Pro מגיעות בתצורת In-Ear ללא חוטים (True Wireless), תומכות בסינון רעשים אקטיבי (ANC) מצד אחד ומאפשרות גם האזנה לסביבה דרך מצב יעודי אחר. החברה הוסיפה גם מיקרופונים כפולים שיעזרו להדגיש את קולכם בזמן שיחות וגם להפחית רעשי רקע ורוח.

זמן הסוללה שמציע דגם האוזניות עומד על עד 6 שעות שימוש עם סינון רעשים ANC פעיל ועד 7 שעות ללא סינון רעשים, כאשר מארז הטעינה והנשיאה מאפשר 3 טעינות מלאות לקבלת זמן סוללה נוסף של עד 18 ו-21 שעות, בהתאמה. בנוסף, המארז תומך בטעינת Fast Fuel מהירה דרך חיבור USB-C, שתספק שעת שימוש לאחר טעינה בת 5 דקות בלבד.

אוזניות ה-Beats Fit Pro זמינות בשלב זה בצבעים שחור ואפור, במחיר של 729 ש”ח.

לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים