מטא מוסיפה כלים חדשים למנהלי הקהילות בפייסבוק

כלי הניהול החדשים של פייסבוק (מקור פייסבוק) כלי הניהול החדשים של פייסבוק (מקור פייסבוק)

חברת מטא (Meta) הכריזה על שורת כלים חדשים המיועדים למנהלי הקהילות בפייסבוק, הכוללים אפשרות לדחיה אוטומטית של תגובות, אישור או דחיה אוטומטית של משתמשים חדשים המעוניינים להצטרף לקבוצות ואפשרויות נוספות אחרות כמו ממשק ניהול מעודכן.

אחת מההצעות הפופולריות ביותר כיום בפייסבוק היא הקהילות, כאשר לפי החברה פועלות כיום עשרות מיליוני קהילות פייסבוק ברחבי העולם, אותן מפעילים יותר מ-70 מיליון מנהלי קהילות.

יותר מ-1.8 מיליארד משתמשי פייסבוק חברים בקהילה אחת לפחות, כאשר בישראל מדובר על כ~5 מיליון אנשים החברים בקהילת פייסבוק אחת לפחות.

כלים חדשים למנהלי קהילות בפייסבוק

עכשיו החברה משדרגת את סט הכלים העומד בפני מנהלי הקהילות, בהם ה-Admin Assist, שנועד לעזור למנהלים עם אפשרויות דוגמת דחייה אוטומטית של תגובות לפי קריטריונים אותם הם יכולים להגדיר כמו מספרי טלפון, מייל, קישורים חיצוניים, מילות מפתח ועוד.

אפשרות נוספת שמקבלת עדכון היא זו המאפשרת השתקה (mute) למשתמשים, זו שודרגה ומגיעה כעת כאפשרות “השהיה” (suspend), שתמנע ממשתמשים נבחרים את האפשרות להגיב עם תגובות מונפשות (reactions) להודעות, לכתוב תגובות טקטס, להשתתף בצ’אטים ועוד.

אפשרויות ה-Admin Assist החדשות (מקור יח
אפשרויות ה-Admin Assist החדשות (מקור יח”צ)

ה-Admin Assist יאפשר למנהלי קהילות לאשר או לדחות מצטרפים חדשים לקהילות באופן אוטומטי, זאת באמצעות שאלון הצטרפות לקבוצה, שימנע את הצורך ממנהלי הקהילות לבצע את הסינון באופן ידני.

השיטה החדשה צפויה להקל במיוחד על מנהלים של קהילות גדולות, המקבלים כמויות גדולות של משתמשים חדשים המעוניינים להצטרף לקהילה שלהם.

אפשרויות ה-Admin Assist החדשות (מקור יח
אפשרויות ה-Admin Assist החדשות (מקור יח”צ)

הכלי האחרון אותו מוסיפה מטא למנהלי הקהילות בפייסבוק מאפשר ליצור הזמנות לקבוצה באמצעות קוד QR.

בנוסף, מנהלי קבוצות יוכלו לשלוח הזמנות הצטרפות לקבוצה במייל.

הזמנה לקבוצה דרך קוד QR (מקור יח
הזמנה לקבוצה דרך קוד QR (מקור יח”צ)

מטא מבינה כי הקהילות בפייסבוק נמצאות בין עמודי התווך של הרשת החברתית, והיא מנסה להקל על מנהלי הקהילות בביצוע העבודה שלהם בצורה קלה יותר עם אוסף הפיצ’רים החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים