רשת KSP תהיה יבואנית רשמית של אפל תוך מספר חודשים

iPhone 13 (צילום: רונן מנדזיצקי) iPhone 13 (צילום: רונן מנדזיצקי)

רשת KSP עומדת להפוך ליבואנית רשמית נוספת למוצריה של אפל בישראל, לצד איקון גרופ, סי דאטה וחברות הסלולר סלקום, פלאפון, הוט ופרטנר, כאשר היא תמכור את מוצריה החברה בחנויותיה בלבד, ולא תשווק אותם לחנויות נוספות בארץ.

הפיכתה של KSP ליבואן רשמי משמעותה כי הרשת תחל לשווק את שלל המוצרים של אפל, כולל מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק ועוד, ביבוא רשמי שלה, במקום דרך איקון גרופ ויבואנים רשמיים אחרים כפי שעשתה עד כה.

חברת איקון גרופ, אשר משווקת את מוצריה כיום בין היתר גם דרך רשת KSP, אישרה הבוקר (א’, 13.3) את הדברים בהודעה לבורסה בעקבות ידיעה בנושא שעלתה באתר וואלה בסוף השבוע. בהודעה המיידית לבורסה ציינה איקון גרופ שאפל הודיעה לה “כי לקוח קמעונאי מהותי של החברה קיבל אישור יבואן רשמי מאת אפל, לייבוא מוצרי אפל לצורך מכירה בסניפי הלקוח בלבד“.

באיקון גרופ מוסיפים כי למיטב ידיעתם אישור הרישיון ליבוא רשמי של מוצרי אפל על ידי KSP יכנס לתוקף בחודשים הקרובים.

חנות KSP (צילום: רונן מנדזיצקי)
חנות KSP (צילום: רונן מנדזיצקי)

יבואן רשמי מול משווק רשמי

אפל פועלת בשוק הישראלי כבר שנים רבות, ולאורך השנים הסמיכה גופים שונים בארץ עם רישיונות מסוגים שונים. את מוצרי החברה ניתן להשיג במגוון רחב מאוד של חנויות ורשתות חנויות, וכן דרך ספקיות הסלולר, ביבוא רשמי, אם כי לא כל חנות בה נמכרים מוצרי החברה היא יבואן רשמי.

רשימת היבואנים הרשמיים בשלב זה:

  • איקון גרופ (iCon Group) – משווקת את מוצרי אפל דרך חנויות איידיגיטל שבבעלותה, וכן לחנויות ורשתות בשוק הפתוח, כולל KSP (נכון להיום)
  • סי דאטה (C Data) – משווקת את מוצרי אפל דרך חנויות ורשתות בשוק הפתוח
  • רשתות סלולר (פלאפון הוט ופרטנר) – משווקות את מוצרי אפל דרך חנויות רשתות הסלולר
  • סלקום – משווקת את מוצרי אפל דרך חנויות סלקום ודינמיקה
  • קיי אס פי (KSP) – תשווק את מוצרי אפל דרך חנויות הרשת בלבד עם כניסת הרישיון לתוקף

לצד היבואנים הרשמיים ישנם גם משווקים רשמיים, שקיבלו רישיון משווק רשמי בדרגות שונות מטעם אפל לאורך השנים, ובהם רשתות מוכרות כמו איידיגיטל (iDigital), אייסטור (iStore), מחסני חשמל, אמירים הפצה ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים