התקווה האחרונה של האנושות יוצאת לדרך בטריילר הסופי לסדרה Halo

מתוך Halo (תמונה: +Paramount)

רגע לפני עלייתה לשידור, אולפני פרמאונט חושפים טריילר אחרון לעיבוד הטלוויזיוני של משחקי הוידאו Halo, ובו אנו פוגשים חלק מהדמויות שירכיבו את המסע חוצה הגלקסיות. הטריילר מגיע לאחר שהסדרה כבר חודשה מראש לעונה שניה.

הסדרה תתרחש במאה ה-26 ותעסוק בסכסוך האפי בין האנושות לבין ארגון המכונה “הברית” – שלל מיני חייזרים שהתאגדו בשאיפה להשמיד את בני האדם. אף אחד לא מסוגל להציל את האנושות לבדו, אפילו לא מאסטר צ’יף האגדי, ובסדרה נפגוש את הגיבורים שיסתכנו במוות כדי להגן על כולם מפני האיום הגדול ביותר ביקום ונחזה בסיפורים האישיים שהובילו אותם לשם.

מתוך Halo (תמונה: +Paramount)
מתוך Halo (תמונה: +Paramount)

הטריילר החדש פותח את עיניהם של הגיבורים החדשים לעולם שלא הכירו ורומז לנו על החיים שלהם לפני המשימה. ראשונה, אנו פוגשים את קוואן-אה, נערה צעירה שזעמה מעוור אותה אך הוא כל מה שנותר לה אחרי שהברית השמידה את חייה.

לאחר מכן אנו פוגשים את ד”ר מירנדה קיס, אשר נקלעת בין הבוסית שלה, אדמירל פרנגוסקי, לבין המדענית קתרין האלסי. האלסי היא המוח שמאחורי פרויקט ספרטן 2 אשר הוליד את מאסטר צ’יף וחייליו. אך פרנגוסקי מעדיפה למחוק אותה מהתמונה, מה שגורם לד”ר קיס להבין שאותה המשימה שנועדה להציל את האנושות גם גורמת לאיבוד צלם האנוש שלה.

הטריילר החדש בעיקר מקפץ בין קטעי אקשן מלהיבים וחזון עתידי מרהיב של נופים ארציים ובין גלקטיים. בסיומו, מוביל מאסטר צ’יף את צוותו בקפיצה לכוכב לכת כלשהו, כאשר הוא מכריז שהם התקווה האחרונה שנותרה לאנושות.

את הסדרה מוביל פבלו שרייבר (“כתום זה השחור החדש”) כמאסטר צ’יף, ואליו מצטרפים נטשה מקלהון (“השורד המיועד”), בוקים וודביין (“פארגו”), אוליב גריי (“נעלמת”) וג’ן טיילור, שתספק את קולה של קורטנה, התפקיד אותו גילמה גם במשחק הוידאו.

הסדרה תעלה בארה”ב בשירות הסטרימינג פרמאונט פלוס ב-24 במרץ. טרם נמסר האם תשודר בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים