סדרת אנימה המבוססת על משחקי “טקן” תגיע השנה לנטפליקס

Tekken: Bloodline (תמונה: Netflix)

נטפליקס חשפה טריילר ראשון לסדרת אנימה חדשה המבוססת על משחקי הוידאו “טקן”. הסדרה, הנקראת Tekken: Bloodline, תעלה עוד השנה ותביא למסך הקטן את מיטב הדמויות שלמדנו לאהוב מכמעט 30 שנה של משחקי הוידאו.

את הסדרה יוביל ג’ין קאזמה, אשר דמותו הצטרפה לעולם של טקן במשחק השלישי מ-1997. ג’ין למד את שיטת הלחימה המשפחתית מאימו בגיל צעיר. אך כאשר רשע מפלצתי הופיע והשמיד את כל מה שיקר לו, ג’ין לא היה מספיק חזק כדי לעצור אותו. כעת, ג’ין נשבע לנקום ויוצא למסע למציאת הכח האולטימטיבי – מסע שיוביל אותו לטורניר ה”איירון פיסט” הקטלני.

מתוך: Tekken: Bloodline (תמונה: Netflix)
מתוך Tekken: Bloodline (תמונה: Netflix)

בטריילר אנו רואים את ג’ין מתאמן עם אימו ג’ון, המלמדת אותו כי כי היריב הראשון עליו לגבור בכל קרב הוא עצמו. ג’ון מקווה כי ג’ין יוכל לשלוט בכעסיו, אך נראה כי הוא לא מצליח להתאפק ומשחרר את זעמו על בני נוער שכנים המציקים לו.

לאחר מכן, אנו רואים שד המגיע לבית המשפחה ותוקף את ג’ון, אשר נרמז שלא שרדה את הקרב. ככל הנראה השד הוא לא אחר מאשר האל המפלצתי אוגר (Ogre) מסדרת המשחקים. לאחר המתקפה ג’ין יוצא לחפש את סבו, היאצ’י הלוחם האגדי, וזה שואף להמשיך ללמד את ג’ין את דרכי המשפחה – אפילו אם זה יהרוג אותו.

בנוסף לג’ין ומשפחתו, ניתן לראות בטריילר הבזקים קצרים לדמויות מוכרות אחרות ממשחקי הוידאו ביניהם הג’ודוקא פול פיניקס וקינג, הלוחם העוטה מסיכת נמר.

סדרת האנימה מגיעה לנטפליקס כחלק מהיצע מרשים במיוחד של סדרות מבוססות משחקי וידאו. הלהיט “ארקיין” (Arcane) נמצא בהפקת עונה שניה וסדרת אנימה של “המכשף” (The Witcher) כרגע בפיתוח.

נטפליקס החלה גם בצילומי גרסת לייב אקשן של “One Piece”, סדרת אנימה יפנית שרצה כבר מעל 20 שנה ומתקרבת ל-1000 פרקים. בנוסף, החברה הכריזה גם על סדרות אנימה המבוססות על סרטי “שליחות קטלנית” וספרי הקומיקס “סקוט פילגרים”.

“טקן: Bloodline” צפויה לעלות לנטפליקס במהלך 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים