ה-TCL 30 SE מושק בגרסה בינלאומית במחיר נמוך מ-150 דולר

TCL 30 SE (צילום: רונן מנדזיצקי) TCL 30 SE (צילום: רונן מנדזיצקי)

עדכון: הסתיים

חברת TCL מנצלת את מבצעי יום השנה ה-12 של עליאקספרס כדי להשיק את הגרסה הבינלאומית של מכשיר ה-TCL 30 SE שלה, זה מוצע כעת במחיר נמוך יותר מאשר זה בו הכריזה עליו בחודש פברואר האחרון, בעיקר הודות לקופונים הזמינים בחנות הסינית.

את ה-TCL 30 SE מציידת החברה במסך IPS LCD גדול של 6.52 אינץ’, המגיע ברזולוציית תצוגה +HD ובקצב רענון סטנדרטי של 60 הרץ, כשעל מנת לפתוח את נעילת המסך נוכל להשתמש בסורק טביעות האצבע הממוקם בגב המכשיר.

את צד הביצועים מניעה מערכת השבבים Helio G25 של חברת מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. לצד המעבד ניתן למצוא זיכרון עבודה (RAM) בנפח של  4 גיגה-בייט, יחד עם 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס microSD, עד לנפח של 512GB נוספים.

הסוללה שמשולבת ב-TCL 30 SE מגיעה בקיבולת של 5000mAh, כשהיא תומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מערכת ההפעלה המגיעה עם המכשיר היא אנדרואיד 12, וניתן למצוא בו גם שקע אוזניות מובנה במסגרת, תמיכה בבלוטות’ 5.0 ושבב NFC.

מצלמות ה-TCL 30 SE

מערך הצילום האחורי של המכשיר כולל שלוש מצלמות, בהרכב הבא:

  • מצלמה ראשית: חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל עם תמיכה בפוקוס אוטומטי.
  • מצלמה משנית: חיישן ברזולוציית 2 מגה-פיקסל לתפיסת עומק.
  • מצלמת מאקרו: חיישן ברזולוציית 2 מגה-פיקסל לצילומי מאקרו.
  • מצלמת סלפי: חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

מחיר

את ה-TCL 30 SE מציעה החברה בשני דגמים, האחד מציע אחסון בנפח 64GB והשני משדרג לנפח של 128GB, כאשר בשני המקרים קיימת אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני.

מחיר המכשיר: 143 דולר (כולל משלוח) לאחר הזנת קוד הקופון Admitad13M להנחה בגובה 13 דולר בקופה (כ-540 ש”ח לאחר שקלול מע”מ ביבוא אישי)

למידע נוסף לרכישה >> עליאקספרס


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים