מכשיר ה-Vivo X Fold המתקפל יושק ב-11.4 לצד מוצרים נוספים

Vivo X Fold (תמונה: Vivo) Vivo X Fold (תמונה: Vivo)

חברת Vivo הסינית אישרה היום (ג’, 29.3) כי תשיק את המכשיר המתקפל הראשון שלה בסין תחת השם Vivo X Fold ב-11 באפריל, כשלצידו היא צפויה להציג גם טלפון בעל מסך ענק של 7 אינץ’ בשם Vivo X Note ואת טאבלט ה-Vivo Pad.

למה אפשר לצפות ב-Vivo X Fold

בסרטון טיזר קצר שפירסמה החברה דרך ערוץ היוטיוב הרשמי שלה ניתן לראות את עיצובו של ה-Vivo X Fold המתקפל, לפיו יגיע המכשיר עם גב דמוי עור בצבע כחול (ייתכנו גם צבעים נוספים, אבל זה כל מה שמוצג כרגע).

בחלקו העליון של גב המכשיר ניתן לראות גם מערך צילום מרובע הבולט מעט החוצה. בחברה בוחרים עבור מערך המצלמות בעדשות הצילום של חברת Zeiss, והוא צפוי להגיע עם מצלמה אחת שככל הנראה תציע אפשרות לביצוע זום אופטי, כאשר ניתן לראות גם חיישן פוקוס לייזר הזמין על גבי המערך הראשי.

בזמן פתיחת המכשיר לתצוגת המסך המלאה שלו ניתן לראות כי מדובר בפתיחה המבוצעת כלפי חוץ, בדומה ל-Galaxy Z Fold 3 של סמסונג, כאשר על גבי המסגרת התחתונה ניתן לראות את הרמקול הראשי של המכשיר וגם את חיבור הטעינה והעברת הנתונים מסוג USB-C.

מכשירים נוספים שיוצגו באירוע

הפרטים אודות המכשיר המתקפל של Vivo אמנם דלים בשלב זה, אך לצידו צפויה החברה לחשוף עוד שני מוצרים מעניינים.

ה-Vivo X Note ככל הנראה יהיה המתחרה של החברה ב-Galaxy S22 Ultra של סמסונג או ה-iPhone 13 Pro Max של אפל.

הוא צפוי להציע מסך ענק בגודל 7 אינץ’ מסדרת ה-AMOLED E5 של סמסונג, אשר יגיע ברזולוציית תצוגה של +Quad HD וככל הנראה גם עם קצב רענון דינמי של 120 הרץ.

בנוסף, ניתן יהיה למצוא בו סוללה בקיבולת גבוהה של 5,000mAh עם תמיכה בקצב טעינה מהיר של 80 וואט דרך חיבור USB-C.

לבסוף, נוכל למצוא גם את ה-Vivo Pad, טאבלט חדש שיהיה גם הראשון של החברה, ויציע תמיכה בעט סטיילוס, מקלדת ניתקת (שככל הנראה תימכר בנפרד) ועיצוב פרימיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים