מקלדת ה-Gboard של גוגל תקבל אפשרות להוספה אוטומטית של אמוג’י

מקלדת Gboard (מקור גוגל) מקלדת Gboard (מקור גוגל)

גוגל (Google) מוסיפה פיצ’ר חדש ושימושי במיוחד לחובבי האמוג’י במקלדת ה-Gboard של החברה למכשירי הסלולר, עם כפתור “מחולל אמוג’י אוטומטי” שיחסוך למשתמשים את הצורך לבחור ולהוסיף אמוג’י באופן ידני להודעות ויאפשר למקלדת לבחור ולהוסיף אותם אוטומטית להודעה.

בין שלל האפליקציות השונות של גוגל למכשירי האנדרואיד אפשר למצוא את מקלדת ה-Gboard הפופולרית, המגיעה עם מגוון פיצ’רים שימושיים, בהם כתיבה בהחלקה, הכתבה קולית של טקסט, מנוע חיפוש ל-GIFים ואמוג’י, תרגום ועוד הרבה פיצ’רים נוספים ההופכים את חווית ההקלדה בסלולר לנוחה יותר.

מספר דיווחים חדשים ברשת הראו כי גוגל שידרגה את מקלדת ה-Gboard בגרסת הבטא שלה עם פיצ’ר חדש בדמות “מקל קסם”, המופיע במקלדת ביישומי הודעות פופולריים ולא בכלל האפליקציות, ומשמש כ”מחולל אמוג’י אוטומטי” שמוסיף להודעה אמוג’י בהתאם לטקסט הכתוב בהודעה, כאשר לחיצה בודדת על הכפתור תוסיף את האמוג’י בסוף הטקסט הקיים ולחיצה כפולה תוסיף אמוג’י בין כל אחת מהמילים.

הוספת אמוג'י אוטומטי ב-Gboard (מקור XDA)
הוספת אמוג’י אוטומטי ב-Gboard (מקור XDA)

נכון לרגע זה, פיצ’ר “מקל הקסם” החדש במקלדת ה-Gboard (אנדרואיד/iOS) זמין בעבור חלק ממשתמשי הבטא של האפליקציה, כאשר לא ברור מתי הוא יהפוך להיות זמין בעבור כלל המשתמשים.

לא ניתן לומר כי מדובר בשינוי גדול או מהותי בחווית השימוש במקלדת, אך גם לא ניתן להתכחש לעובדה כי השימוש באמוג’י הפך להיות נפוץ בעבור רובנו, ובמיוחד באפליקציות מסריםמ מידיים, מה שהופך את האפשרות להוספה אוטומטית של אמוג’י בהתאם לטקסט שכותבים לשימושית ונוחה במיוחד, וכזו שצפויה לחסוך זמן בחיפוש אחר האמוג’י שתרצו להוסיף להודעה שתשלחו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים