אנקר נכנסת לשוק המייקרים עם מדפסת תלת מימד ראשונה ומפתיעה

מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake) מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake)

אנקר (Anker) נכנסת לשוק מדפסות התלת מימד ומכריזה מותג ה-AnkerMake, ואיתו ה-AnkerMake M5 3D Printer, המדפסת התלת מימדית הראשונה של החברה המציעה אוסף פיצ’רים נרחב, בהם מערכת צילום חכמה, ניהול מרוחק באמצעות אפליקציה יעודית ומהירות הדפסה גבוהה במיוחד, אשר לפי החברה מקצרת את זמן ההדפסה בעד 70% לעומת מדפסות קיימות בשוק.

חברת אנקר, שהחלה את דרכה כמותג מטענים ופתרונות טעינה, מציעה כיום מגוון מוצרים ממותגי משנה נוספים, בהם מותג האודיו Soundcore ומותג מוצרי הבית החכמים Eufy, אליהם יצטרף עתה גם מותג ה-AnkerMakeשיציע פתרונות לשוק המייקרים (עשיינים), כאשר המוצר הראשון של המותג החדש יהיה ה-AnkerMake M5 3D Printer.

שוק מדפסות התלת ממד הביתיות התפתח מאוד בשנים האחרונות, עם מגוון עצום של פתרונות לרמות שונות של משתמשים, החל ממשתמשים ביתיים ועד פתרונות תעשייתיים.

בין המותגים המוכרים לשוק הביתי אפשר למנות את Creality, המוכרת בזכות מגוון מדפסות Ender הפופולריות של החברה, ואת Prusa Research עם מדפסות ה-Prusa. כל משתמש יכול למעשה למצוא מדפסת שתתאים לצרכים ולתקציב שלו.

מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake)
מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake)

עם כל כך הרבה תחרות בשוק, אנקר בחרה ליצור מדפסת תלת מימד שנותנת מענה מלא למשתמשים וכוללת בתוכה לא מעט פיצ’רים שנועדו לייחד אותה בשוק המדפסות, כשבראשם מהירות הדפסה גבוהה במיוחד של עד פי 5 לעומת המתחרות,ש עם מהירות הדפסה של 250 מ”מ בשניה ותאוצה של 2500 מ”ר רבוע, נתונים שהחברה מבטיחה כי יחתכו את זמן ההדפסה בעד 70%, עם נפח הדפסה של 235x235x250 מ”מ.

המדפסת החדשה של אנקר לא מסתפקת במהירות גבוהה ומגיעה כפתרון פשוט במיוחד להרכבה, עם 2 חלקים בלבד שצריך לחבר, בנוסף לפיצ’רים שלרוב משתמשים נאלצים להוסיף למדפסות קיימות באופן עצמאי, בהם ניהול מרוחק של ההדפסה, מערכת צילום מובנית למעקב אחר ההדפסה, המגיעה עם זיהוי אוטומטי של כשלים לעצירת ההדפסה ויצירת סרטוני הדפסה בצורה קלה, משטח הדפסה עם 49 נקודות ליישור אוטומטי ועוד.

מידע מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake)
מידע מדפסת AnkerMake M5 (מקור AnkerMake)

מדפסת ה-AnkerMake M5 תגיע כפרויקט מימון המונים בפלטפורמת הקיקסטארטר עם מחיר שמתחיל ב-429 דולר, כאשר מחיר המחירון הרגיל של המדפסת צפוי לעמוד על 759 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים