Square Enix מכריזה על משחק חדש בסדרת Kingdom Hearts

לוגו המשחק Kingdom Hearts IV (מתוך עמוד הטוויטר של המשחק)

חברת Square Enix הכריזה על המשחק Kingdom Hearts IV ומשחק מובייל חדש בסדרה במהלך אירוע שנערך ביפן לרגל חגיגות 20 שנה לפרנצ’ייז האהוב.

במהלך הטריילר אנו יכולים לראות את סורה, גיבור הסדרה, מתעורר בעיר אותה תוקפת מפלצת ענקית ומאיימת. סורה לוקח את ה-Keyblade שלו ויוצא לתקוף את המפלצת בסצנה מלאת אקשן. בסוף הטריילר אנו רואים את גופי ודונלאד דאק משוטטים באפלה כאשר דמות מסתורית תוקפת אותם.

בנוסף לכך, ניתן לראות בטריילר גם את השיפור הגרפי שנעשה במשחק. העולם של Kingdom Hearts נראה ריאליסטי יותר מתמיד, אף על פי שהמפתחת הצהירה כי יתכן שהתוכן שנראה בטריילר עוד נתון לשינוי (מקווים שלטובה). חוץ מזה, לא ידועים הרבה פרטים על עלילת המשחק, מלבד שהוא מתרחש בעיר חדשה בשם Quadratum ויציג דמות חדשה בשם Strelitzia, שגם מופיעה בטריילר.

Kingdom Hearts היא סדרת משחקים של המפתחת Square Enix בשיתוף עם חברת דיסני. הסדרה משלבת בין העולם של סדרת המשחקים האהובה Final Fantasy ובין דמויות של דיסני, אף על פי שעלילת המשחקים אינה קשורה לא ל-Final Fantasy ואין לה השפעה על דברים שקורים בעולם של דיסני מבחינה עלילתית.

בסדרה קיימים כ-13 משחקים, כאשר שלושה מתוכם (לא כולל את המשחק החדש) הם המשחקים המרכזיים והשאר הם משחקי ספין אוף המתמקדים בדמויות שונות או בזמנים שונים בעלילת המשחק המרכזית.

בשלב זה עדיין אין תאריך משוער ליציאת המשחק החדש, אך ידוע כי המשחק האחרון בסדרה הוכרז בכנס E3 בשנת 2013 ושוחרר רק כ-6 שנים לאחר מכן, בשנת 2019, כך שאנחנו רק יכולים לקוות שלמשחק החדש תהיה תקופת המתנה קצרה יותר, אך מצד שני, אם לא שיחקתם במשחקי הסדרה, זה זמן מצויין להשלים את הפערים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים