רשמי: שיאומי תציג את סדרת ה-Redmi Note 12 בחציה השני של 2022

Redmi Note 12 Teaser (תמונה: Weibo) Redmi Note 12 Teaser (תמונה: Weibo)

דרך פוסט שפרסם לו וייבינג (Lu Weibing), מנכ”ל המותג רדמי (Redmi), אנחנו מגלים לראשונה כי חברת שיאומי משנה את אסטרטגיית ההכרזה שלה לסדרת ה-Redmi Note, כך שהחל מסדרת ה-Redmi Note 10, אנחנו נקבל זוג סדרות מכשירים בשנה אחת.

האסטרטגיה הזו קיימת כבר עכשיו בשטח, כשסדרת ה-Redmi Note 10 הוכרזה במחצית הראשונה של 2021 בסין, וסדרת ה-Redmi Note 11 הוכרזה בחציה השני של 2021 בסין.

זוג הסדרות הללו מגיעות עם מיקוד משלהן על פי דבריו של וייבינג, כשסדרת הרדמי נוט 10 התמקדה בביצועים לפני הכל, וסדרת הרדמי נוט 11 התמקדה בחווית המשתמש הכוללת, החל מהעיצוב האופנתי ועד למצלמה.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro (צילום: אוהד צדוק)
redmi note 10 pro (צילום: אוהד צדוק)

עקב העובדה שכעת אנחנו נמצאים במחצית הראשונה של שנת 2022, המנכ”ל רומז לכך שהשדרוג לביצועים מהרדמי נוט 10 פרו נמצא ממש מעבר לפינה, ומציע לעוקביו לבחור איך לדעתם המכשיר אמור להיקרא.

על הפרק נראה שעומדים כרגע השמות Redmi Note 12, Redmi Note 12X, Redmi Note 12T ו-Redmi Note 11T, אך איננו יודעים תחת איזה שם הסדרה תגיע לבסוף באופן רשמי.

אנחנו כן יודעים שבהתחשב בעובדה שה-Redmi Note 10 Pro הושק בסין עם מערכת השבבים Dimensity 1100, וה-Redmi Note 11 Pro הושק בסין עם מערכת השבבים Dimensity 920, ניתן לצפות משיאומי כי תשיק את סדרת ה-12 עם קפיצה ל-Dimensity 1200, Dimensity 1300 או עם קפיצה לסדרת ה-Dimensity 8000.

מעבר לפרטים הללו, מבנה ההכרזות החדש של רדמי מעיד על כך שבמהלך חציה השני של 2022 נפגוש את סדרת ה-Redmi Note 13, אשר תתמקד שוב בחווית המשתמש ופחות בביצועים, מה שאומר שיהיה דגש על גזרות העיצוב ומערך הצילום.

עם זאת, הדבר פוגע לא מעט במועדי ההכרזות בישראל, בעיקר בעקבות כך שסדרת הרדמי נוט 11 רק הגיעה לכאן רק בסוף ינואר, ודגם אחד אף עשה דרכו ארצה רק באפריל האחרון, וכבר בחודשיים הקרובים אנו צפויים ללמוד על ממשיכי הדרך שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים