הוכרז: Google Pixel 6a – החבילה של גוגל הופכת לזולה יותר

Google Pixel 6a (תמונה: גוגל) Google Pixel 6a (תמונה: גוגל)

במסגרת אירוע Google I/O אותו קיימה החברה אתמול (ד’), הציגה גוגל את הדור הבא לסדרת ה-A הזולה שלה תחת השם Google Pixel 6a. הדגם החדש מחליף את מכשיר ה-Pixel 5a 5G אותו הציגה החברה לפני כ-8 חודשים, כשהוא מגיע עם עיצוב חדש, מערכת שבבים תוצרת-בית, מערך צילום משודרג ומבנה קומפקטי יותר.

את ה-Pixel 6a גוגל בונה באמצעות פלסטיק במקום זכוכית בחלקו האחורי, בשעה שהמסגרת ממשיכה להיות עשויה מאלומיניום ועדיין נמצא כאן עמידות בפני מים ואבק אך בתקן IP67 לעומת IP68.

Pixel 6a – המפרט הטכני

בחזית המכשיר נמצא מסך בגודל 6.1 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים מסתכמת ב-429 פיקסלים לאינץ’, בזמן שקצב הרענון יורד ל-60 הרץ לעומת הפיקסל 6 שמגיע עם 90 הרץ, וכך גם הזכוכית שהוחלפה מ-Gorilla Glass Victus ל-Gorilla Glass 3.

גזרת הביצועים נשארת זהה עם מערכת השבבים Google Tensor, המיוצרת בתהליך 5 ננו-מטר ומציעה 8 ליבות בתדר מירבי של 2.8 גיגה-הרץ. חלקת הזיכרון כוללת גישה ל-6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5, יחד עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה מסוג UFS 3.1.

מערכת ההפעלה היא כמובן אנדרואיד 12, עם ממשק המשתמש הנקי של גוגל.

הסוללה המככבת מאחורי הקלעים מגיעה בקיבולת של 4410 מיליאמפר/שעה, כשזו תומכת בטעינה מהירה בהספק 18 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. רוכשי המכשיר יקבלו בקופסה רק כבל מסוג USB-C ל-USB-C, מתאם להעברת נתונים אל המכשיר וסיכה לשליפה של מגירת הסים.

מכשיר הפיקסל 6a מתיר גישה גם לגלישה ברשת הדור החמישי (5G), תומך ב-Wi-Fi 6, כולל בלוטות’ בגרסה 5.2, מובטח לקבל 5 שנים של עדכוני תוכנה מגוגל ומאובטח על ידי שבב ה-Titan M2.

המצלמות

מערך הצילום האחורי כולל חיישן ראשי ברזולוציית 12.2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, זווית צילום של 77 מעלות, גודל חיישן של 1/2.55 אינץ’ וגודל פיקסלים של 1.4 מיקרו-מטר.

החיישן המשני מגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל, כשאת זה ניתן למצוא גם בפיקסל 6 הרגיל המאפשר צילום בזווית רחבה של 114 מעלות דרך מפתח צמצם f/2.2.

מצלמת הסלפי גם היא זהה לפיקסל 6 הרגיל, כשהיא מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0 וזווית צילום של 84 מעלות.

זמינות ומחירים

את ה-Google Pixel 6a ניתן יהיה להשיג החל מה-21 ביולי בצבעים שחור, לבן וירוק, עבור תג מחיר של 449 דולר (כ-1560 שקלים, לפני מיסים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים