שואב האבק האלחוטי והשוטף Dreame H11 Max מגיע לישראל

שואב אבק שוטף Dreame H11 Max (מקור Dreame)

קבוצת קריסטלינו משיקה בישראל את שואב האבק האלחוטי השוטף Dreame H11 Max, הגרסה המשודרגת של שואב ה-Dreame H11, המציע עוצמת שאיבה משופרת של 10000PA ומשלב צמד מיכלי מים לניקוי רטוב.

השואב מציע גם תכונה המאפשרת לו לקרצף את הרצפה באמצעות ראש רולר המאפשר לו להסיר לכלוכים קשים, זמן שימוש של עד 36 דקות ועוצמת רעש נמוכה של עד 76 דציבל.

כפי שהשם שלו רומז, שואב ה-Dreame H11 Max החדש של Dreame מגיע כגרסה משודרגת לשואב ה-Dreame H11, כשהוא מציע מנוע בראשלס (brushless) חדש בעוצמה של 200W (במקום 170W), המייצר עוצמת שאיבה של 10000PA.

שואב אבק שוטף Dreame H11 Max (מקור Dreame)
שואב אבק שוטף Dreame H11 Max (מקור Dreame)

השואב מגיע עם ראש רולר מקרצף חכם המסתובב 560 פעמים בדקה לניקוי טוב יותר של הרצפה, בין אם מדובר על פרקט או אריחים, יחד עם מנגנון ניקוי חכם המתאים את עוצמת השאיבה בהתאם לכמות הלכלוך אותה הוא מזהה.

שואב ה-H11 MAX משלב מסך LED חכם בידית השואב, המאפשר לצפות במידע הכולל את מצב השאיבה והסוללה יחד עם כמות הלכלוך אותה הוא מזהה, שגיאות ועוד.

ראש הניקוי של השואב מגיע עם אפשרות ניקוי עצמי ללא צורך בניקוי על ידי המשתמש, כאשר השואב עצמו משלב מיכל מים נקיים בנפח 900 מ”ל ומיכל מים מלוכלכים בנפח 500 מ”ל. לפי החברה, הסוללה המובנה (6*4000mAh) מספיקה לעד 36 דקות של עבודה ולניקוי שטח של עד 200 מ”ר.

שואב ה-Dreame H11 Max החדש זמין למכירה במחיר מומלץ של 2690 ש”ח. 

למידע נוסף ולרכישה >> אייבורי (2399 ש”ח)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים