מלחמת אחים פורצת בטריילר לעונה החדשה של “אקדמיית המטרייה”

אקדמיית המטריה, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)

נטפליקס שיחררה את הטריילר הראשון לעונה השלישית של “אקדמיית המטרייה” (The Umbrella Academy) אשר חושף אקדמייה חדשה לחלוטין ועוד אפוקליפסה שצריך למנוע תוך מספר ימים – עסקים כרגיל לבני משפחת הארגריבס.

הפעם האחרונה בה פגשנו את האחים הייתה כשהם בדיוק מנעו את סוף העולם ב-1963. ברגעים האחרונים של העונה הקודמת חזרו השבעה להווה, במחשבה שהם תיקנו את ציר הזמן שיצא מסנכרון בעקבות אירועי העונה הראשונה. אך החגיגה נקטעה במהרה כשהם נחתו בביתם וגילו שגם ההווה השתנה וכעת מתאמנת באחוזה אקדמייה אלטרנטיבית להם הנקראת “אקדמיית הדרור”.

את האקדמייה האלטרנטיבית מרכיבים שבעה אחים חדשים, כאשר אחד מהם הוא לא אחר מאשר בן (ג’סטין ה. מין). כזכור, בן הקריב את עצמו סופית בעונה הקודמת ועבר לעולם הבא אחרי שהמשיך לתקשר עם קלאוס בתור רוח. במציאות החלופית, בן עדיין חי אך רחוק מאוד מהבחור שהכרנו – בן החדש הוא אכזר וערמומי ושואף יותר מכל לבסס את מעמדו כאח השולט בתקווה לגנוב את המנהיגות על האקדמייה.

אקדמיית המטריה, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)
אקדמיית המטריה, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)

את המשפחה החדשה מוביל מרקוס (ג’סטין קורנוול), מנהיג מלידה ששולט בחוכמה ויד רכה. בין האחים האחרים ניתן למצוא את פיי (בריטני אולדפורד), מתבודדת בעלת יצרי נקמה, אלפונסו (ג’ייק אפשטיין), לוחם בעל עבר טראגי וחוש הומור נשכני, סלואן (ג’נסיס רודריגז), רומנטיקנית חולמנית המפחדת לעזוב את משפחתה וג’יימי, בחורה ביישנית ומסתורית בעלת כוחות חייתים. את ג’יימי מגלמת קאזי דיוויד, בתו במציאות של יוצר וכוכב “תרגיע”, לארי דיוויד.

כדי להגביר את רמת המוזרות, האח האחרון באקדמיית הדרור הוא לא ממש אדם אלא קובייה טלקינטית המסוגלת להקפיא כל חדר ולגרום לפחד משקשק. בסוף הטריילר ניתן לראות אורח נוסף שחזר לחיים וישוב לבית המשפחה העונה – פוגו הקוף (אדם גודלי).

העונה החדשה מביאה איתה גם לוקיישן חדש, מלון Oblivion. בקומיקס מתואר הבניין שהקים אב המשפחה, רג’ינלד, כבית סוהר לנבלים שתפס ויש לחנך מחדש או להרחיק מהציבור. כאשר ישות אלימה נמלטת מהמלון ומתחילה לזרוע הרס, על חברי שתי האקדמיות לשתף פעולה כדי להביסה.

אקדמיית המטריה, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)
אקדמיית המטריה, עונה 3 (באדיבות נטפליקס)

שינוי נוסף לו אפשר לצפות בעונה החדשה הוא יציאתו של אח מספר 7 כטרנסג’נדר. הדמות שנקראה וניה בשתי העונות הראשונות תשנה שמה כעת לויקטור, בעקבות יציאתו של השחקן אליוט פייג’ כטרנס במציאות.

העונה השלישית של “אקדמיית המטרייה” תנחת בנטפליקס ב-22 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים