הוכרזו: Skullcandy Mod – אוזניות TWS זולות עם חיבור מרובה למכשירים

אוזניות ה-Skullcandy Mod TWS (מקור Skullcandy) אוזניות ה-Skullcandy Mod TWS (מקור Skullcandy)

חברת Skullcandy, מותג האוזניות האמריקאי, הכריזה על ה-Mod True Wireless Earbuds, דגם אוזניות ה-TWS חדש המגיע באופן לא שגרתי בעבור אוזניות בתג מחיר נמוך, עם תמיכה בחיבור מרובה למכשירים (Multipoint), יחד עם עמידות למים ואבק בתקן IP55 וזמן סוללה של עד 34 שעות המתקבל בעזרת מארז הטעינה שלהן.

תחום ה-TWS הפך להיות אחד מהבולטים בשוק האוזניות במהלך השנים האחרונות, ובעוד שהאוזניות החדשות של Skullcandy אינן מגיעות עם סינון רעשים אקטיבי (ANC), פיצ’ר שהפך לפופולרי במיוחד, הן משלבות פיצ’ר שימושי אחר ודי לא שגרתי בעבור תג המחיר שלהן – חיבור מרובה למכשירים (Multipoint), בעזרתו ניתן לחבר את האוזניות ל-2 מכשירים במקביל.

אוזניות ה-Skullcandy Mod TWS (מקור Skullcandy)
אוזניות ה-Skullcandy Mod TWS (מקור Skullcandy)

האוזניות מגיעות עם תמיכה בקישוריות Bluetooth 5.2, כאשר ניתן להשתמש באוזניה בודדת של ה-Mod בזכות מיקרופון המובנה בשתי האוזניות ומגיע עם תמיכה ב-Clear Voice לביצוע שיחות ללא רעשי רקע.

מבחינת זמן הסוללה, דגם ה-Mod החדש מציע עד 7 שעות שימוש בטעינה בודדת ועוד 27 שעות שעות נוספות באמצעות מארז הטעינה, לקבלת זמן שימוש מרשים של עד 34 שעות בסה”כ, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת עד שעתיים של שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

ה-Skullcandy Mod TWS החדשות זמינות למכירה במחיר של 60 דולר, כאשר הן יהיו זמינות בצבע שחור (True Black) בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים