עשר פנינים חבויות שאסור לפספס בדיסני+

לוגו דיסני פלוס

שירות הסטרימינג דיסני+ ינחת בישראל ב-16 ביוני ויכלול אלפי תכנים מכל זרועות החברה. עוד ביום הראשון לעלייתו נוכל להנות מסדרות מארוול כמו “וונדהויז’ן”, “לוקי”, “מון נייט” ועוד, סדרות מלחמת הכוכבים “המנדלוריאן” ו”הספר של בובה פט”, וסרטי דיסני כמו “לוקה”, “אדומה אש” ו”אנקאנטו”.

תכני השירות ודאי יוכלו לספק לנו יותר שעות צפייה מאשר זמן בו נותר לנו לחיות. רק פרקי “משפחת סימפסון” שיהיו זמינים, מעל 700 מהם, יכולים למלא עשרה ימים רצופים של צפייה.

אך מעבר להיצע המוכר והפופולרי של דיסני, מתחבאות בשירות פנינות נסתרות שאסור לפספס. אספנו עבורכם עשרה כותרים מומלצים במיוחד שיהיו זמינים כבר ביום ההשקה:

1. רק רוצחים בבניין / Only Murders in the Building

קומדיית פשע עטורת שבחים בכיכובם של הקומיקאים הותיקים סטיב מרטין ומרטין שורט, יחד עם הזמרת והשחקנית סלינה גומז. הסדרה עלתה לפלטפורמת הולו בשנה שעברה והפכה מהר מאוד לקומדיה הנצפית ביותר בשירות אי פעם.

הסדרה עוקבת אחר שלושה שכנים בבניין דירות יוקרתי בניו יורק המעריצים כולם את אותו הפודקאסט שעוסק במקרי פשע אמיתיים שטרם נפתרו. כאשר רצח אמיתי מתרחש בבניין שלהם, השלושה מתחילים להקליט פודקאסט משלהם שמנסה למצוא את הרוצח, ועל הדרך מסתבכים בפרשייה מסתורית מהעבר של הבניין.

2. הביטלס: גט בק / The Beatles: Get Back

סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים שביים פיטר ג’קסון (במאי סרטי “שר הטבעות”) החושפת קלטות אבודות של הביטלס מקליטים את האלבום Let it Be משנת 1970.

הסדרה בת שמונה השעות מספקת מבט אינטימי במיוחד לתהליך העבודה של הלהקה האגדית, חושפת דינמיקה מרתקת בין הרביעייה, ואף מצליחה לשבור את המיתוס ארוך השנים שגרס כי הייתה זו יוקו אונו שגרמה לפירוק הלהקה.

3. ביג שוט / Big Shot

בין שלל סדרות הנוער של דיסני נמצאת דרמת הספורט המלבבת הזו, שעלתה בשנה שעברה ועוקבת אחר קבוצת כדורסל בנות בתיכון אמריקאי, והדרמות שמאחורי המשחק.

את הסדרה מוביל ג’ון סטיימוס (“צער גידול בנות”) המגלם את מרווין קורן, מאמן כדורסל המאבד את עבודתו הנחשבת בקולג’ בעקבות התפרצות אלימה. כאשר אף קולג’ אחר לא מוכן לשכור אותו, קורן מסכים לאמן קבוצת כדורסל נשים בתיכון בקליפורניה, בתקווה כי אם יביא את הקבוצה להצלחה יוכל להוכיח את עצמו ולחזור לאמן גברים.

כמובן שבדרך הוא לומד להעריך את הקבוצה והמשמעות של להיות מאמן נוער, וכן מחדש את הקשר השבור עם בתו, המתחברת עם הבנות אותן הוא מאמן.

4. הנושרת / The Dropout

מיני סדרה העוסקת בסיפורה האמיתי של היזמית האמריקאית אליזבת’ הולמס. הולמס עמדה מאחורי תראנוס, חברת טכנולוגיה אשר טענה כי פיתחה בדיקות דם מיוחדות ומהירות במיוחד הדורשות מעט מאוד דם ומתבססות על מכשיר אוטומטי שהמציאה החברה.

הסדרה מגוללת את ההונאה של הולמס, אשר שיקרה לגבי המכשיר ועם זאת הצליחה לגייס מעל 700 מיליון דולר ממשקיעים, והובילה את החברה לשווי של 10 מיליארד דולר.

את הסדרה כתבה יוצרת “הבחורה החדשה”, אליזבת’ מריוות’ר ומובילה אותה השחקנית אמנדה סייפריד (“ילדות רעות”).

5. העולם על פי ג’ף גולדבלום / The World According to Jeff Goldblum

השחקן האהוב מסרטי “פארק היורה” ו”היום השלישי” מוביל סדרת מסע דוקומנטרית העוסקת בכל מיני נושאים המעניינים אותו באופן אישי.

הסדרה הופקה בשיתוף עם נשיונל ג’יאוגרפיק, והיא מציגה מבט הומוריסטי וחינוכי על שלל נושאים כגון קעקועים, ג’ינס, גלידה, משחקי וידאו, תכשיטים, קוסמטיקה, זיקוקים וכלבים. כל אלו מוסברים דרך ראיונות ופרשנויות משעשעות מפי גולדבלום, המנחה המבולבל ביותר בטלוויזיה.

6. המילטון / Hamilton

המחזמר שהחזיר את הקהל לברודווי והפך להצלחה מסחררת מגיע בגרסה מצולמת מלאה לדיסני+, המאפשרת לכל מי שלא הצליח לרכוש את הכרטיסים היקרים לצפות בתופעה התרבותית.

ההצגה שכתב לין מנואל מירנדה מספרת את סיפורו של אלכסנדר המילטון, אחד האבות המייסדים של ארה”ב. המחזמר עוקב אחריו מהגעתו לניו-יורק כמהגר מהקריביים, דרך המהפכה ועד מותו בדו קרב עם סגן נשיא ארה”ב ארון בר.

7. אולפני מארוול: Assembled

על אף שאנו לא עוסקים כאן בהיצע הרחב ביותר של סדרות וסרטי מארוול, כדאי לציין את הפנינה הבלעדית הזו שמספקת הצצה אל מאחורי הקלעים של הסדרות המקוריות של החברה בדיסני+.

כל פרק בסדרה הוא דוקו קצר החושף את תהליך היצירה דרך ראיונות עם היוצרים ,השחקנים, הבמאים וצוות ההפקה ומראה כי על אף שמדובר באולפן ענק ורחב יריעה – כל יצירה בו נעשית בצורה שונה ומדוקדקת.

מומלץ במיוחד הוא הפרק על עשיית “וונדהויז’ן”, אשר מראה כי חלקים בסדרה צולמו מול קהל בדיוק כמו הסיטקומים של פעם, עם אפקטים הנאמנים למקור – בדיוק כפי שעשו אותם בשנות ה-60, וללא שימוש במחשב.

8. החבובות – מזמור חג המולד / A Muppets Christmas Carol

סרט חג המולד של החבובות משנת 1992 הפך לאחת הקלאסיקות המוכרות ואהובות ביותר בארה”ב. הסרט הנפלא לא מאוד מוכר בישראל, אך מומלץ לכל מי שרוצה לבלות שעה וחצי בחברת הבובות האהובות ולהתמכר לשירים המפורסמים שייתכן ושמעתם אפילו אם לא צפיתם בסרט מעולם.

הסיפור הוא כמובן עיבוד לספרו של צ’ארלס דיקנס, על הזקן העשיר והנגרן אבנעזר סקרוג’ (בגילומו של מייקל קיין, השחקן האנושי היחיד בסרט) שמקבל ביקור מאת שלוש רוחות בחג המולד העוזרות לו לשנות את דרכיו.

9. פאם וטומי / Pam & Tommy

הסדרה המוגבלת בת שמונה הפרקים לוקחת אותנו לאחת משערוריות הבידור הזכורה ביותר של שנות התשעים – דליפת קלטת הסקס של כוכבת “משמר המפרץ” פמלה אנדרסון ומתופף להקת מוטלי קרו, טומי לי.

את הזוג מגלמים לילי ג’יימס (“בייבי דרייבר”) וסבסטיאן סטן (“הפלקון וחייל החורף”), והסיפור מגולל את תקופת נישואיהם הקצרה, במהלכה צמד נוכלים גנבו והפיצו את הקלטת שלהם לציבור. הסדרה מצליחה לגעת בנושא ההערצה שגרמה לאנשים לאבד את דעתם כדי להרגיש מעט קרובים יותר לסלבריטאים האהובים עליהם, עד כדי ביטול פרטיותם לחלוטין.

את הסדרה הפיק סת’ רוגן שגם מגלם את אחד הנוכלים, יחד עם ניק אופרמן (“מחלקת גנים ונוף”) וטיילור שילינג (“כתום זה השחור החדש”).

10. אבוט אלמנטרי / Abbott Elementary

הסיטקום הקטן שעלה בארה”ב השנה לא קודם יותר מדי ונראה תחילה בעיקר כמו חיקוי נוסף לסיטקומים בסגנון מוקומנטרי כגון “המשרד” ו”מחלקת גנים ונוף”. אך מאז עלייתה, “אבוט אלמנטרי” הפכה ללהיט היסטרי בעבור רשת ABC עם מעל 9 מיליון צופים בכל שבוע ואינספור כתבות על כך שהיא מוכיחה כי רשתות הטלוויזיה הלינאריות עדיין מסוגלות להשיב מלחמה מול ענקיות הסטרימינג.

הסדרה עוקבת אחר ג’נין, מורה בכיתה ב’ בבית הספר היסודי אבוט אשר שואפת להשפיע לטובה על חיי התלמידים. אך האופטימיות של ג’נין נתקלת באינספור חומות בעולם שאינו מעריך אותה ומלא בירוקרטיות שמונעות ממנה לעשות את עבודה.

הסיטקום כבר חודש כמובן לעונה שניה, ואף זכה לביקורות מהללות, שהכריזו עליו כתשובה השחורה לז’אנר שעד כה נשלט ברובו על ידי דמויות לבנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים