הטריילר לסרט האימה “התפריט” יגרום לכם לאבד את התיאבון

מתוך “התפריט” (באדיבות פורום פילם)

המפיק והבמאי אדם מקיי (“אל תסתכלו למעלה”) מגיש לנו מנה חדשה בצורת סרט אימה חדש שמבטיח תאווה לעיניים אך גם חלחלה לקיבה. אולפני פוקס שיחררו טריילר ראשון ל“התפריט” (The Menu) אשר לוקח את הרעיון של תיירות אוכל למקום הכי קיצוני שאפשר לדמיין.

הסרט עוקב אחר הזוג צעיר מרגו (אניה טיילור ג’וי, “גמביט המלכה”) וטיילר (ניקולס הולט, “קתרינה”), אשר מגיעים לחופשה באי מרוחק על מנת לסעוד במסעדה אקסקלוסיבית ויקרה של השף סלוויק (רייף פיינס, “מלון גרנד בודפסט”).

השף מכין את הארוחות בעצמו, ומבטיח הפתעות מחרידות בתפריט, כאשר חלק מהאורחים יודעים למה נכנסו וחלק עומדים לגלות שהמסעדה אינה מה שהם חשבו. בטריילר אנו רואים כי הזוג מגיע למסעדה בהתלהבות, אך בעוד טיילר בוכה מרוב התרגשות מהמעדנים המוגשים לו, מרגו דווקא לא מתלהבת ומרגישה שמשהו מוזר במקום.

השף, שקולט את הסתייגותה של מרגו, מודיע לה כי אולי עדיף שלא תהיה שם הערב, בעוד הוא מקבל את שאר האורחים כאילו היה מנהיג כת מלחיץ. מהר מאוד האורחים מוצאים עצמם כלואים במסעדה ללא אפשרות לברוח.

הסרט מגיע מאת הבמאי מארק מיילוד, שמוכר בעיקר כבמאי טלוויזיה בסדרות כמו “יורשים”, “משחקי הכס” ו”חסרי בושה”. אל צוות השחקנים מצטרפים גם ג’ון לאגוויזמו (“מולאן רוז'”) וג’ודית לייט (“טרנספרנט”).

“התפריט” ינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-17 בנובמבר, 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים