נגני ה-Hi-Fi היוקרתיים של סוני עולים כמעט 13 אלף ש”ח

נגן ה-WM1AM2 (מקור סוני) נגן ה-WM1AM2 (מקור סוני)

סוני (Sony) השיקה את NW-WM1ZM2 ו-NW-WM1AM2, צמד נגני מוזיקה יוקרתיים המגיעים עם מסך 5 אינץ’ ומערכת ההפעלה אנדרואיד 11 על מנת לספק שמע באיכות גבוהה העומד בתקני ה-Hi-Res Audio, כאשר הם משלבים את טכנולוגיית ה-S-Master HX ו-DSEE Ultimate של החברה ומספקים עד 40 שעות נגינה של מוזיקה באיכות גבוהה.

צמד נגני המוזיקה החדשים של סוני נועדו במיוחד בעבור משתמשים אודיופילים המעוניינים לקבל את איכות השמע הטובה ביותר.

שני הדגמי משלבים את מגבר ה-S-Master HX של החברה יחד עם קבלי FT CAP3 ורכיבים נוספים שיעזרו לספק איכות שמע גבוהה, יחד עם תמיכה בטכנולוגיית ה-DSEE Ultimate של סוני לשיפור איכות השמע.

נגני ה-NW-WM1ZM2 ו-NW-WM1AM2 (מקור סוני)
נגני ה-NW-WM1ZM2 ו-NW-WM1AM2 (מקור סוני)

בעוד ששני הנגנים מגיעים עם מסך 5 אינץ’ גדול יותר מהדור הקודם וחולקים לא מעט מהתכונות שלהם, בהם מערכת ההפעלה אנדרואיד 11 המשמשת לתפעול הנגנים, נגן ה-WM1ZM2 מגיע כדגם היוקרתי יותר, עם גוף העשוי 99.99% נחושת נטולת חמצן OFC (ר”ת oxygen-free copper) המצופה בזהב, כבל אודיו KIMBER KABLE פנימי לחיבור האוזניות ואחסון בנפח 256GB, בנוסף לכרטיס מיקרו SD.

לעומתו, נגן ה-WM1AM2 מגיע עם גוף העשוי אלומיניום בלבד וללא כבילה פנימית מיוחדת, יחד עם נפח אחסון קטן יותר של 128GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD.

מבחינת זמן הסוללה שלהם, שני הנגנים יציעו עד 40 שעות שימוש בהתבסס על נגינה של קבצי FLAC באיכות גבוהה של 96kHz.

נגני ה-NW-WM1ZM2 ו-NW-WM1AM2 החדשים של סוני זמינים למכירה במחיר של 3700 ו-1400 דולר (כ~12820 ו~4851 ש”ח) בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים