יוצרים ביוטיוב יוכלו לתקן טעויות בלי לצלם או לערוך מחדש

YouTube Logo תמונה: Google

יוטיוב מציגה אפשרות חדשה עבור יוצרי תוכן שנקראת “Corrections” (תיקונים) ותאפשר להם לתקן טעויות שהתגלו בסרטונים גם לאחר שפורסמו. התכונה החדשה תאפשר ליוצרים להציג את התיקונים בדרך טובה יותר, כזו שהצופים יוכלו לראות בקלות יתרה.

עד כה תיקונים של טעויות בסרטון (“אופס אמרתי 6 גיגה זיכרון ויש בעצם 8. אבוי לי, הבושה!”) בוצעו על ידי ציון הטעויות והצגת התיקון בטקסט בתיאור הנמצא מתחת לוידאו, בשימוש באופציית הנעיצה של תגובות, כך שיופיעו בראש, או דרך עריכה והעלאה מחדש של הסרטון, אך בגוגל מוסיפים כעת התייחסות לטעויות על גבי הוידאו עצמו, עם הפרעה מינמלית.

ביוטיוב יאפשרו ליוצרים להוסיף כרטיסיות שיופיעו בחלק העליון של הוידאו ויעידו על תיקונים לטעויות, כאשר ניתן יהיה לקבוע גם את המיקומים בסרטון בהם נמצאות הטעויות אותן יבקשו היוצרים לתקן.

יחד עם זאת, ביוטיוב מציינים כי רק כרטיסיית תיקון אחת (הראשונה לפי סדר כרונולוגי) תופיע על גבי הוידאו, כאשר לחיצה על זו תציג וידג’ט עם כל התיקונים שבוצעו לפי הזמן שלהם בסרטון.

פיצ'ר התיקונים ביוטיוב (תמונה: YouTube)
פיצ’ר התיקונים ביוטיוב (תמונה: YouTube)

כדי ליצור תיקונים בסרטון, יהיה על יוצרי התוכן להוסיף לתיאור הסרטון חלק נוסף, בו יציינו את המיקומים בסרטון בהם יש להתייחס לתיקונים. ההוספה תבוצע בדומה לדרך בה מוסיפים כיום חלוקה של הסרטון למקטעים.

על היוצרים להוסיף את המילה “Correction” או “Corrections” (חייב להופיע אחרי הטקסט הקשור לחלוקת המקטעים של הסרטון), ולאחר מכן יש לציין את הזמן בסרטון בו צריך להופיע התיקון ואת המלל המתייחס לטעות בסרטון כדי שכרטיס התיקונים יוצג על גבי הסרטון עצמו.

תכונת התיקונים החדשה תגיע לכל היוצרים ביוטיוב בהדרגה במהלך החודש הקרוב, אך ביוטיוב מציינים כי מי שהערוץ שלהם נפגע מדיווח על הפרת זכויות יוצרים או מציג תכנים שאינם ראויים עבור חלק מהמשתמשים, לא יוכלו להשתמש באפשרות החדשה לתיקונים.

קראו עוד על התכונה החדשה וכיצד להשתמש בה בעמוד התמיכה של יוטיוב בלחיצה כאן וצפו בסרטון שפירסמה החברה בנושא:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים