הוכרז: Dynabook Portégé X40L-K – נייד 14 אינץ’ במשקל של כק”ג

נייד Portege X40L-K (מקור dynabook) נייד Portege X40L-K (מקור dynabook)

חברת דיינבוק (Dynabook) מרעננת את סדרת ניידי הפרימיום Portégé X ומכריזה על ה-Portégé X40L-K, נייד בעל מסך 14 אינץ’ ביחס 16:10, המגיע עם מפרט עדכני המבוסס על מעבדי ה-Alder Lake P של אינטל, משקל של כק”ג בלבד ועמידות בתקן MIL-STD-810H של צבא ארה”ב.

אחרי שבחודש אפריל הציגה החברה את דגם ה-Portégé X40-K הרגיל, הפעם אנו מקבלים את הגרסה הקלה יותר בדמות ה-Portégé X40L-K, שמחליפה הלכה למעשה את נייד ה-Portégé X30L-K.

הדגם החדש מגיע במשקל של כק”ג ומשלב מסך 14 אינץ’ ביחס 16:10 המציע שטח עבודה גדול יותר, תוך כדי שמירה על גוף של נייד 13.3 אינץ’.

הנייד החדש מגיע עם גוף עשוי סגסוגת מגנזיום קלה בעובי של 15.9 מ”מ, מגיע בצבע כחול כהה (Tech Blue) ועומד בתקן ה-Intel EVO העדכני. הוא מגיע עם סוגר פיזי למצלמה לצורך שמירה על הפרטיות והאבטחה של המשתמש ועם מערך רמקולים מרובע, כאשר מתחת למכסה אפשר למצוא את מעבדי ה-Alder Lake P של אינטל מהדור ה-12, יחד עם עד 32GB זיכרון ו-SSD בנפח של עד 1TB.

נייד Portege X40L-K (מקור dynabook)
נייד Portege X40L-K (מקור dynabook)

דמיאן ז’אום, נשיא Dynabook Europe GmbH מסר:

עולם העובדה השתנה לתמיד וכיום חשוב יותר מאי פעם שהלפטופים יאפשרו לעובדים לשתף פעולה, להתחבר ולעבור בקלות מהעולם המוחשי לזה שבאון ליין. אנו מאמינים שעובדים צריכים להרגיש שמעסיקיהם מכירים בהם ומעריכים את הידע שלהם. בכך שהמעסיקים יציידו את העובדים הנבחרים ב׳מילה האחרונה׳ של המערכות המחשוביות  הניידות, הם ללא ספק יחזקו במהלך את המוטיבציה ואת תוצרי העבודה שלהם.

מפרט טכני Portégé X40L-K

  • מעבד – עד Core i7-1260P / Core i7-1280P vPro.
  • זיכרון – עד 32GB LPDDR5.
  • אחסון – עד 1TB SSD.
  • כרטיס מסך – Intel Iris Xe מובנה.
  • מסך – 14 אינץ’ ביחס 16:10 ורזולוציית 1920×1200.
  • סוללה – 65Whr.
  • משקל – החל מ-1.05 ק”ג.

נייד ה-Portégé X40L-K החדש של דיינבוק זמין למכירה במחיר של החל מ-1800 דולר, כאשר הוא צפוי להגיע לארץ החל מאוגוסט הקרוב ובמחיר שטרם נקבע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים