סרט אימה חדש יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם שוכרים דירה ב-AirBnb

באדיבות 20th Century Studios

בעידן ה-AirBnb, לא מפתיע שז’אנר סרטי האימה ישאב מהתחושה המלחיצה של התגוררות בבית של מישהו אחר מבלי לדעת מה מצפה לנו בפנים.

כעת, משחררים אולפני פוקס טריילר לסרט החדש “ברברי” (Barbarian), שעוסק בדיוק בנושא הזה ועתיד לגרום לנו לחשוב פעמיים לפני שאנו שוכרים דירה מאנשים זרים.

הסרט עוקב אחר אישה צעירה המגיעה לדטרויט לראיון עבודה. אך כשהיא מגיעה לדירה השכורה שהזמינה, היא מגלה כי הדירה הוזמנה בטעות פעמיים ודייר אחר כבר שוהה בה.

על אף החשש, היא מבינה כי אין לה מקום אחר ללכת אליו, ומחליטה לבלות את הלילה בדירה התפוסה. במהלך הלילה, היא תגלה כי יש הרבה יותר ממה לפחד מאשר האורח הבלתי צפוי.

הטריילר נפתח כאשר מגיעה האשה לבית בלילה גשום. את הדלת פותח לה בחור צעיר בשם קית’, והטריילר נראה תחילה יותר כמו קומדיה רומנטית מאשר סרט אימה, בה הזוג ודאי יתאהב בעקבות הטעות התמימה בהזמנה.

ועדיין, בזמנים מודרניים אלו האישה יודעת יותר טוב מלבלות לילה עם בחור זר מבלי לנקוט באמצעי זהירות. היא מצלמת את תעודת הזהות שלו למקרה שתצטרך, ומנסה להירדם בחדר הסמוך. כשהיא מתעוררת באמצע הלילה, סרט האימה מתחיל והיא יורדת למרתף החשוך בו היא שומעת את קית’ צועק לעזרה, וחושף בית שכולא את דייריו במשחק זוועתי.

בסרט מככבים ביל סקארסגארד (“זה”), ג’ורג’ינה קמפבל (“ברודצ’רץ'”) וג’סטין לונג (“המאבק של קנזו”).

הסרט “ברברי” יינחת בבתי הקולנוע בארה”ב ב-31 באוגוסט. טרם נמסר האם יוקרן בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים