הוכרז: Galaxy XCover 6 Pro – המכשיר הקשיח מקבל התאמה ל-2022

Samsung Galaxy XCover 6 Pro (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy XCover 6 Pro (תמונה: סמסונג)

במידה ואתם כמוני ונחשבים כצרכן ממוצע, סביר להניח שה-Galaxy XCover 6 Pro לא עומד לעניין אתכם במיוחד. אמנם, אם אתם זקוקים למכשיר קשיח במיוחד, ה-XCover 6 Pro החדש של סמסונג הוא יותר מברכה עבורכם.

הדור החדש בסדרת ה-XCover מביא איתו תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G), עמידות משופרת בתקן צבאי עדכני, סוללה נשלפת, מערכת שבבים חזקה יותר ועוד.

Galaxy XCover 6 Pro – מפרט טכני

בחלקו הקדמי של המכשיר מתפרס מסך בגודל 6.6 אינץ’, עם פאנל מסוג PLS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2408 על 1080 פיקסלים.

כיאה ל-2022, קצב הרענון קפץ מ-60 ל-120 הרץ, כשהתצוגה כעת נמתחת כמה שיותר מקצה לקצה אך משאירה שוליים וכוללת גם מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’.

הזכוכית המכסה את המסך היא ה-Gorilla Glass Victus Plus מבית קורנינג, כשהתצוגה עצמה רגישה יותר לעומת סמארטפונים אחרים ותגיב למגע גם כשאתם עם כפפות או שהמסך רטוב.

מתחת למכסה המנוע נפגוש את מערכת השבבים Snapdragon 778G, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת מעבד עם 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4 גיגה-הרץ.

יחד איתה נוכל להשתמש גם ב-6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD.

מערכת ההפעלה שמאחורי הקלעים היא אנדרואיד 12, יחד עם ממשק המשתמש OneUI בחזית. הסוללה המניעה את המערך מציעה קיבולת של 4050 מיליאמפר/שעה, כשהיא נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 15 וואט וניתנת לשליפה החוצה כך שתוכלו להחליף סוללות באמצע הדרך ולחזור לעבוד.

גופו של המכשיר עמיד יותר מדורותיו הקודמים, כשהוא עומד בתקן MIL-STD-810H אשר קיבל מספר שינויים לעומת התקן הישן יותר (MIL-STD-810G) כמו הגדרות טמפרטורה אחרות, הנחיות למרווחי כיול ועוד.

ניתן להטעין את המכשיר ולחבר אליו אביזרים נלווים באמצעות זוג חיבורי ה-POGO שממוקמים בחלקו התחתון, וכמובן שאי אפשר לסגור את החבילה ללא עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68.

משקלו של ה-XCover 6 Pro עומד על 235 גרם, כשמידותיו נפרסות לאורך של 168.8 מ”מ, עם רוחב של 79.9 מ”מ ועובי של 9.9 מ”מ.

מערך הצילום האחורי של המכשיר כולל חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, כשמתחתיו נמצא חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה.

מצלמת הסלפי הממוקמת בחלק הקדמי מציעה חיישן ברזולוציה של 13 מגה פיקסל, בזמן שגם היא מעבירה אור דרך מפתח צמצם f/2.2.

בין היתר, המכשיר תומך בכניסת זוג כרטיסי סים, כולל שקע אוזניות, כפתור הניתן להתאמה אישית לפעולות כמו Push-to-Talk, תמיכה ב-DeX לשימוש שולחני וגם ב-NFC, ומצב הגברה ייעודי בהגדרות המכשיר לייצוא ווליום חזק יותר בשירותים קוליים.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy XCover 6 Pro ניתן יהיה לרכוש החל מחודש יולי הקרוב במדינות נבחרות באירופה, אסיה ובמזרח התיכון, אך תג המחיר שלו אינו ידוע באופן רשמי בשלב זה.

מנגד, השמועות אודות המכשיר מספרות על תג מחיר הנמצא באיזור ה-600 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים