הוכרזו: Bowers & Wilkins Px7 S2 – אוזניות הפרימיום מסננות הרעשים של B&W

יצרנית מוצרי האודיו הבריטית Bowers & Wilkins, הידועה גם כ-B&W, הכריזה על ה-Px7 S2, הגרסה החדשה לאוזניות ה-Px7 עם סינון הרעשים האקטיבי (ANC) של החברה המגיעות בעיצוב מעודכן ובאיכות שמע משופרת, כאשר הן מציעות עד 30 שעות שימוש.

אוזניות ה-Px7 S2 מגיעות כדגם הפרימיום החדש של B&W, עם עיצוב עדכני וסינון רעשים. אחד השינויים הגדולים בדגם החדש הוא במעבר מדרייברי 43 מ”מ שהיו זמינים בדור הקודם לדרייברי 40 מ”מ מותאמים של B&W, היושבים בזווית בתוך כריות האוזניים ולפי החברה מספקים איכות שמע משופרת לעומת הדור הקודם, יחד עם סינון רעשים משופר המשתמש במערך של 6 מיקרופונים.

הדגם החדש משתמש בשבב בלוטות’ מעודכן של קוואלקום עם תמיכה בטכנולוגיות ה-aptX Adaptive ו-aptX HD האלחוטיות להעברת אות של עד 24 ביט וקבלת שמע באיכות גבוהה, כאשר השליטה עליהן מבוצעת באמצעות האפליקציה היעודית של החברה.

אוזניות Bowers & Wilkins Px7 S2 (מקור B&W)
אוזניות Bowers & Wilkins Px7 S2 (מקור B&W)

מבחינת הסוללה, האוזניות יציעו עד 30 שעות שימוש בטעינה אחת, עם תמיכה בטעינה מהירה באמצעות מחבר ה-USB-C המובנה, המספקת 7 שעות שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד.

אוזניות ה-Px7 S2 החדשות של B&W זמינות למכירה במחיר של 1,690 ש”ח בישראל, כאשר ניתן להשיג אותן בצבעים שחור ואפור. בעוד שה-Px7 S2 הן גרסה חדשה של ה-Px7, החברה צפויה להשיק בהמשך השנה גם את דגם ה-Px8, שצפויות להגיע במחיר של 549 דולר (כ~1912 ש”ח).

למידע נוסף ולרכישה >> לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים