יוביסופט מכריזה על גרסת מובייל חינמית ל-The Division

The Division Resurgence (באדיבות Ubisoft)

משחק היריות הפופולרי “The Division” מסדרת משחקי טום קלנסי, יגיע בקרוב בגרסת מובייל חדשה, כך הודיעה חברת יוביסופט (Ubisoft) בטריילר הכרזה בן דקה. המשחק צפוי להגיע כגרסת free-to-play למכשירי iOS ואנדרואיד.

במשחק שייקרא “The Division Resurgence” ניכנס לנעליהם של סוכני היחידה למלחמה בטרור אשר נשלחים לניו-יורק לאחר פרוץ וירוס קטלני. עלילת המשחק תתרחש באותו עולם של שאר משחקי הסדרה, אך תציג סיפור חדש ורענן שנכתב במיוחד לגרסת המובייל.

בטריילר אנו חוזים בניו יורק ההרוסה, כאשר קולה של הסוכנת מסבירה כי לקחו רק מספר שבועות מפרוץ הוירוס ועד שהציוויליזציה נחרבה. אך מן ההרס צומחת תקווה חדשה, כאשר היחידה מקבלת את המשימה להציל את מה שנותר ממנהטן.

בסיום הטריילר אנו נחשפים לאיום המרכזי של המשחק, קבוצה המכנה עצמה “האנשים החופשיים” אשר תפעל כנגד היחידה כסוג של לוחמי צדק כאוטיים.

The Division Resurgence (באדיבות Ubisoft)
The Division Resurgence (באדיבות Ubisoft)

במקביל למשימות אותן נצטרך לבצע, המשחק יציע גם אופציית עולם-פתוח אותו נוכל לחקור לבדנו או יחד עם קבוצת שחקנים אחרים.

כמו כן, המשחק יחזיר את אופציית ההתמחות של הדמויות – כל דמות תציג כשרון או ידע ספציפי שיועיל למשימה או לצוות, בין אם זה בתחום רפואה, טכנולוגיה, נשק, בנייה, הגנה ועוד. מאחר והמשחק חינמי, הכשרונות ואביזרים יהיו ככל הנראה הדרך של יוביסופט להציע תוספות בתשלום.

סדרת משחקי The Division החלה בשנת 2016, עם עלילה דומה למשחק החדש שהציגה וירוס שמשתלט על העיר ניו יורק. משחק המשך יצא בשנת 2018, והעתיק את העלילה לעיר וושינגטון די.סי, עם סיפור שהתרחש שישה חודשים אחרי אירועי המשחק הראשון.

יוביסופט טרם הודיעה על תאריך יציאה רשמי, אך המשחק צפוי לצאת במהלך 2023. לפני יציאתו הרשמית, תציע יוביסופט גרסת אלפא סגורה לנרשמים, לזו ניתן להירשם עבור פלטפורמות iOS ואנדרואיד באתר הרשמי של המשחק החדש למובייל.

כמו כן, הודיעה יוביסופט כי משחק נוסף בסדרה נמצא בפיתוח כעת, ובינתיים תמשיך להציע עדכונים למשחק הקודם, The Division 2, גם לאורך השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים