דיסני+ ישראל: סדרות וסרטים חדשים שעולים בחודש הקרוב

לוגו דיסני פלוס

במהלך מאי 2024 יעלו בשירות הסטרימינג דיסני+ בישראל סרטי הדוקו על הביטלס והביץ’ בויס, זאת בנוסף לסדרת הדוקו “הסיפור של בון ג’ובי” שעלתה באפריל.

בצד הסדרות תוכלו למצוא את סדרות המקור “שארדלייק“, את “סיפורה של אימפריה“, סדרה מצוירת ביקום מלחמת הכוכבים, עונה חדשה של “בית הספר היסודי אבוט” ואת העונה החדשה של “דוקטור הו“, עם הדוקטור החדש.

סדרות החודש בדיסני+ ישראל

תודה רבה ולילה טוב: הסיפור של בון ג’ובי (Thank You, Good Night: The Bon Jovi Story) – החל מ-26 באפריל

סדרת דוקו בת ארבעה פרקים המתעדת את העבר האפי והעתיד הלא ברור של הלהקה האייקונית בון ג’ובי. מסע בן 40 שנה של אלילי רוקנרול, כאשר פציעה בקול מאיימת לעצור את הכל.

שארדלייק (Shardlake) – החל מ-1 במאי

השנה היא 1536. חייו של עורך הדין מתיו שארדלייק מתהפכים כשתומס קרומוול שולח אותו לחקור מקרה מוות חשוד במנזר סקרנסי המרוחק. תרמית, הונאה ושחיתות מתעוררים כשמתברר שזה אינו מקרה הרצח הראשון במקום.

שארדלייק נשאב לרשת של שקרים שמאיימים לא רק על היושרה שלו אלא גם על חייו. סיפור מתח בלשי המבוסס על ספרי תעלומות הרצח מתקופת טיודור של סי.ג’יי סנסום, האהובים בכל העולם. כל הפרקים עולים יחד.

מלחמת הכוכבים: סיפורה של אימפריה (Star Wars: Tales Of The Empire) – החל מ-4 במאי

מסע אל תוך האימפריה הגלקטית האימתנית מבעד לעיניהן של שתי לוחמות בדרכים מסתעפות. כל הפרקים עולים יחד.

בית הספר היסודי אבוט, עונה 3 (חלק ראשון) – החל מ-8 במאי

כל הפרקים עולים יחד.

דוקטור הו (Doctor Who) – החל מ-11 במאי

שוטי גטווה (Ncuti Gatwa, “חינוך מיני”) נכנס לנעליו של דוקטור הו בעונתו הראשונה (וה-14 בסדרה החדשה). שני פרקים בבכורה ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע.

שקרים מהעבר (Past Lies) – החל מ-23 במאי

שרידי גופת אדם מתגלים במערה במיורקה ומובילים את מפקחת משנה פאולה ריוס מתחנת המשטרה באלדה אל האי. השרידים שייכים לאחותה הגדולה מאטי, שנעלמה במהלך טיול שמיניסטים 25 שנים קודם לכן.

בינתיים, קבוצת החברות של מאטי מהשנה האחרונה שלה בתיכון מתכנסת למפגש לרגל חזרתה של ריטה. זה 25 שנים שריטה היא במאית קולנוע מצליחה בלונדון.

האווירה הנוסטלגית מתפוגגת כאשר המפקחת ריוס מופיעה ומודיעה להם על הגילוי. חלפו 25 שנים, אבל אף אחת מהן לא הצליחה לשכוח את ההיעלמות המסתורית ההיא. כל הפרקים עולים יחד.

הקרדשיאנס, עונה 5 – החל מ-23 במאי

פרק חדש בכל שבוע.

סרטי החודש בדיסני+ ישראל

כולנו זרים (All of Us Strangers) – החל מ-24 באפריל

בלילה אחד בבניין רב הקומות הכמעט ריק שבו הוא גר בלונדון העכשווית, אדם נפגש במקרה עם הארי, שכנו המסתורי, שמשבש את קצב השגרה היומיומית שלו. בעוד אדם והארי מתקרבים, אדם נמשך בחזרה אל בית ילדותו, שם נדמה שהוריו, שמתו מזמן, חיים והם נראים כפי שנראו בגיל שבו מתו לפני יותר משלושים שנה.

דייט לפרום (Prom Dates) – החל מ-3 במאי

לאחר שנפרדו מחבריהם בלילה שלפני נשף הסיום, שתי חברות הכי טובות מבלות את כל הלילה בחיפוש אחר דייטים חדשים.

הביטלס (Let It Be) – החל מ-8 במאי

סרטו התיעודי מ-1970 של הבימאי מייקל לינדזי-הוג על להקת הביטלס, זמין לראשונה לצפייה לאחר יותר מחמישים שנה.

הביץ’ בויז (The Beach Boys) – החל מ-24 במאי

סיפורה המרגש של הלהקה האגדית שחוללה מהפכה במוזיקת הפופ, והצליל ההרמוני המוכר שיצרה גילם את החלום הקליפורני וכבש את ליבם של דורות של מעריצים. הסרט התיעודי עוקב אחרי הלהקה מההתחלה המשפחתית הצנועה ומציג צילומים שלא נראו מעולם, וראיונות חדשים עם חברי הלהקה ועמודי תווך אחרים בתעשיית המוזיקה.

תכני החודש הקודם

סדרות:

  • וילה ונדרפאמפ (Vanderpump Villa)
  • כללי המשחק (Tracker)
  • אִיוואג’וּ (IWÁJÚ)
  • סודות התמנונים (Secrets of The Octopus)

סרטים:

  • המשאלה (The Wish)
  • הלהיטים הגדולים (The Greatest Hits)
  • כולנו זרים (All of Us Strangers)

תכנים נוספים שיגיעו במהלך 2024

דיסני+ מפרסמים תכנים נוספים שיושקו בבכורה ב-2024:

  • הדוב, עונה 3 – במהלך 2024
  • מלחמת הכוכבים: האקוליט – במהלך 2024

*כל התכנים והתאריכים בכתבה נתונים לשינויים על ידי דיסני ישראל – אם מצאתם שגיאה, אנא דווחו לנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים