הצצה ראשונה: Nothing Phone (1) – מקבץ של בחירות נועזות

Nothing Phone (1) (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Nothing Phone (1) (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

הסיפור שלי עם הסמארטפון הראשון של Nothing התחיל הרבה לפני שהוא בכלל הוכרז, עוד בזמן שסקרתי את האוזניות הראשונות, ה-Nothing Ear (1), אשר הותירו בי רושם של אוזניות שבוחרות להיות מעולות היכן שהרבה חברות אחרות לא ממש מצליחות, תוך שהן שומרות על תג מחיר אטרקטיבי. ה-Nothing Phone (1) לוקח את הנוסחה הזו ומשחזר אותה בצורת סמארטפון, עם עיצוב מיוחד, מחיר טוב ומפרט שאמור פשוט לעשות את העבודה.

למי מאיתנו שלא מכיר, את Nothing הקים המייסד-השותף של OnePlus, קארל פיי (Carl Pei), לאחר שעזב את האחרונה במהלך 2020. בזמן שהיה בוואן פלוס, החברה שמרה על פורטפוליו רחב עם מכשירים ממוקדים שמציעים את המפרט הטוב ביותר עבור תג מחיר תחרותי ועם ממשק נקי ומהיר במיוחד. כיום, וואן פלוס כבר בערך נטשה את הרעיון הזה, אך פיי התקדם והקים את Nothing שעדיין משמרת אותו לפחות באופן חלקי.

ה-Nothing Phone (1) מגיע עם הבטחה להחזיר את הכיף לטכנולוגיה, לשבור את הרצף המשעמם, לדברי החברה, של מכשירים המיוצרים על ידי חברות אחרות. כדי להשיג את המטרה, המכשיר כולל עיצוב בעל גב שקוף החושף את חלקיו הפנימיים באופן מחושב, ממשק נקי ללא אפליקציות מיותרות, מפרט ביניים שאמור לעשות את העבודה עבור רובנו וכמובן שאי אפשר בלי תג מחיר זול יותר מהתחרות.

לאחר שהשתמשתי במכשיר למשך כשבוע בזמן שהוא עדיין במרחק של חודש מההשקה, אני חושב שהגיע הזמן שנבין האם פיי הצליח במשימה שלו להחזיר את הכיף לטכנולוגיה וליצור סמארטפון ששווה לרכוש, או שמא שמדובר באוסף של גימיקים שלא מעניינים את רובנו.

עיצוב

אין שום ספק שקארל פיי עושה פה בחירה נועזת, שכן להתמקד בעיצוב של הסמארטפון במקום במפרט שלו זו לא בחירה שכל אחד היה עושה בקלות. ה-Nothing Phone (1) כולל עיצוב המורכב מגב שקוף המוגן על ידי זכוכית הגורילה גלאס 5, כשמתחתיו אפשר לראות בבירור את כל המבנה הפנימי של המכשיר, אך לא באופן גלוי לחלוטין, אלא באופן שמאפשר לקבל הצצה אל עיצוב פנימי המתוכנן בצורה אסתטית יותר מחלקים פנימיים רגילים של סמארטפון.

מעבר לכך, הגב השקוף משרת יותר את מעבר האור של תבנית ה-Glyph אותה החברה הטמיעה מתחת לזכוכית. בקצרה, Glyph זה השם כולל לאורות בהם אפשר להבחין בגב המכשיר. מדובר ביותר מ-900 נוריות LED הנפרסות על פסים שונים המקיפים ומסמנים איזורים חשובים במכשיר כמו איזור הטעינה האלחוטית, המצלמות ומחבר הטעינה.

באורות ה-Glyph ניתן להשתמש בכמה צורות שונות. באופן כללי הם משמשים להתראות, כך שכל פעם שהתראה נכנסת תוכלו לקבל אינדיקציה על כך דרך האורות שיהבהבו.

במדויק יותר, אפשר להיכנס להגדרות ולבחור שכל איש קשר שחשוב עבורכם יהווה כטריגר לתבנית אורות אחרת, מה שאמור לעזור לכם עם הזמן להבין מי מתקשר אליכם דרך הצלצול או דרך תבנית האורות ללא צורך להציץ במסך.

שימושים נוספים ל-Glyphs מגיעים בצורת האפשרות לראות כמה סוללה יש לכם כבר ברגע חיבור המכשיר למטען דרך האור התחתון, להשתמש באורות כמעין מבזק LED עדין יותר בתמונות, וגם לדעת מתי הטעינה האלחוטית ההפוכה של המכשיר נמצאת בשימוש. רוצים להשתיק את המכשיר? אפשר להפוך אותו על המסך, ומאותו רגע לקבל התראות דרך האורות שלו בלבד.

כל התיאורים שהזכרתי מתארים את הדרכים בהן Nothing רוצה שנשתמש באורות של המכשיר, ועם כמה שרציתי לאהוב את הרעיון, לדעתי מדובר בכישלון עוד ברמת המחשבה.

מי מאיתנו בכלל מניח את הטלפון על המסך? למה לנו לעשות את זה? כדי לשרוט את התצוגה? ונגיד שאתם מיחידי הסגולה שכן מניחים אותו על המסך, כמה ממכם משאירים את הטלפון על צלצול? אישית, אני לא עונה על אף אחד מהפרמטרים.

אני לא מניח את הטלפון באופן טבעי על המסך שלו, הטלפון שלי על שקט או רטט כל היום. אם יש לי התראה אני ניגש לטלפון ומסתכל, ואם הוא רחוק ממני אז כמובן שלא אבחין בהתראה גם אם היא תכלול אור.

עכשיו בואו נשחק את המשחק – נאמר שאני כן עושה את כל אלה, אני אחד שמשאיר את המכשיר על צלצול ומניח אותו על הגב, כמה כבר אשתמש בזה? התכנון הוא באמת לגרום למוח שלנו ללמוד מחדש לזהות תבנית אור ורק אז להבין מי מתקשר במקום פשוט להפוך את הטלפון? כי אם יש לי זווית ראייה למכשיר הוא כנראה קרוב אליי ממילא. חושבים שיש לכם דרכים מעניינות יותר להשתמש באורות? מעולה. אישית, לא הצלחתי להגיע למסקנה שהם עוזרים לי לעומת סמארטפון נטול אורות.

חשוב לי להבהיר כי מבחינה עיצובית האורות של המכשיר מדהימים אותי. אני חושב שמדובר ברעיון מסקרן מאוד שעם הרעיונות הנכונים יכול לעלות גבוה. אני ללא ספק כועס שאין אפשרות באף מקום בהגדרות להשאיר אותם פעילים באופן תמידי, שהרי מי שקונה או יקנה את המכשיר מתלהב מהאורות כמובן, אז למה אי אפשר להשאיר אותם פעילים? אני מאמין שמי שקונה את המכשיר יהיה מוכן להקריב 5-7% סוללה בתמורה למראה הרבה יותר יפה.

החלטתם שאתם רוכשים את המכשיר? תתחדשו. לפני שאתם רצים לבחור צבע, כדאי לכם לדעת שהצבע הלבן עמיד הרבה יותר בפני טביעות אצבעות, בזמן שהצבע השחור הוא פשוט מגנט לטביעות האצבע.

אם אתם שמים מגן על המכשיר (רק שקוף), זה פחות רלוונטי, אך אם לא, זה פקטור שאסור לדלג עליו בבחירה. בנוסף, הצבע הלבן מיועד לאלו מאיתנו שרוצים לראות את כל הפרטים הקטנים שמתחת לזכוכית, בשעה שהצבע השחור עמום יותר ומסתיר את חלקיו הפנימיים בהשוואה לצבע הלבן.

לשאלה האחרונה שלי, למה לא RGB? אם כבר אורות כל כך מרכזיים בגב המכשיר, למה רק בצבע לבן? היה הרבה יותר שימושי לרעיון ההתראות אם פסי ה-LED היו צבעוניים וניתן היה להגדיר שקבלת התראה מהוואטסאפ גורמת למכשיר להבהב ירוק, הודעה מהמסנג’ר בכחול והתראה מהאינסטגרם באופן צבעוני.

למי מאיתנו שמעוניין בפרטים הקטנים, כדאי לדעת שפסי ה-LED שעל גבו של המכשיר לא מגיעים בצבע לבן זהה, אלא בצבע לבן המשתנה מעט מהאחד אל השני. העיוות הזה נגרם בעקבות קשיים בייצור נוריות LED עם טמפרטורת צבע זהה, מה שגורם לכך שבכל פעם מתקבל לבן מעט שונה (המצב מכונה Tint Lottery בקרב חובבי התחום), וכשרואים מספר פסי לד אחד על יד השני אפשר להבחין בכך, אך כשמסתכלים על פס לד אחד כנראה שלא תשימו לב.

בחזרה לעיצוב עצמו. מדובר במכשיר המזכיר את המבנה של סדרת האייפון 12 עם המסגרת השטוחה, אך זהו לא חיסרון אלא יתרון, שכן המכשיר מאוד נוח לאחיזה ביד ולא יחליק לכם ממנה. הוא עמיד בפני מים ואבק בתקן IP53, מה שאומר שאבק יכול טכנית להיכנס פנימה אך לא יפריע לפעילות התקינה של המכשיר ומים לא יעשו נזק כל עוד מדובר בטיפות ספריי עדינות.

כל האלומיניום במכשיר הינו 100% ממוחזר, אך לעומת שאר התעשייה, גם יותר מ-50% מהפלסטיק שבמכשיר מגיע ממקורות מבוססי ביו או ממחזור. לצד השמירה על הסביבה, האסתטיקה והסימטריה של המכשיר מהחזית נשמרת באמצעות הבחירה של החברה לשמור על שוליים בעובי אחיד מסביב למסך, זאת בניגוד לרוב מכשירי הביניים (וגם דגל) שבדרך כלל כוללים שול תחתון בעל עובי גדול יותר משאר השוליים.

תצוגה וביצועים

את ה-Nothing Phone (1) אנחנו מקבלים כשהוא כולל מסך בגודל 6.55 אינץ’ בחזיתו, אשר מציע פאנל מסוג Flexible OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים.

יש כאן תמיכה בהצגה של יותר ממיליארד צבעים תודות לתמיכה ב-10 ביט של צבע, קצב רענון מהיר המסוגל לנוע בין 60 ל-120 הרץ, בהירות מירבית המגיעה עד 1200 ניטים (Nits) ואפשרות להצגת תכנים בתקן +HDR10.

כיאה למפרט, התצוגה עצמה טובה מאוד, עם צבעים מדויקים ונעימים לעין, בהירות המאפשרת עבודה גם תחת שמש ישירה (אך לא כזו שמאפשרת צפייה בסדרה תחת שמש ישירה) וכמובן שקצב הרענון המהיר תורם לתחושת המהירות הכללית של המכשיר.

מנגד, התצוגה כוללת חיסרון מרכזי אחד המתבטא בזווית הצפייה, כך שאם מסתכלים על המסך מהצד רואים הכל בגוון צהוב יותר.

מתחת למכסה המנוע נפגוש את מערכת השבבים +Snapdragon 778G, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר על ידי TSMC וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.5 גיגה-הרץ.

לצידה נקבל 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה מסוג LPDDR5, יחד עם 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.1. המכשיר אותו אנחנו בדקנו הגיע עם זיכרון עבודה ישן יותר מסוג LPDDR4x מסיבה שאינה ברורה.

הביצועים בשטח גם הם טובים מאוד, ולמי שהשתמש במכשירי וואן פלוס בעבר כדוגמת ה-OnePlus 3, 3T, 5 או 6, אתם בוודאי תשימו לב לאנימציות המוכרות והזריזות.

לעומת דגמי וואן פלוס, כאן לא מדובר בחוויה חלקה לחלוטין לצערנו, מה שאומר שכן נתקלנו באנימציות שלא עברו בצורה חלקה או שכללו תקיעות קלות, כך שזה כן בדרך לשם, אך לפחות נכון לזמן כתיבת שורות אלו, זה עדיין לא שם מבחינת האחידות.

לצד הדברים הללו, צריך לקחת את הדברים בפרופורציה הנכונה. דגמי וואן פלוס שהוזכרו השתמשו במערכות השבבים המתקדמות ביותר לזמנם שלא התפשרו על שום שיהוק קל.

לעומתם, ה-Nothing Phone (1) הוא מכשיר ביניים שמשתמש במערכת של שוק ביניים, מה שאומר שלרשותו יש פחות משאבים, ואם נשווה אותו למכשירי ביניים אחרים, החוויה לחלוטין חלקה יותר כאן.

בזמן משחק תוכלו בדרך כלל לשחק על ההגדרות כמעט הכי גבוהות, כשב-Apex Legends לדוגמה כן ניתן לשחק על ExtremeHD אך לא על הגדרת Original הכוללת איכות טובה יותר.

בהגדרה ששיחקנו בה התקבל קצב יציב של 50 פריימים לשנייה, כך שחווית המשחק ללא ספק הייתה חלקה. בחלק הפחות נעים, כבר אחרי 20 דקות של משחק המכשיר התחיל להתחמם, לא באופן שמפריע לחוויה, אך כן באופן שמורגש ביד.

מערך הצילום – המפרט הטכני

ה-Nothing Phone (1) כולל מערך צילום כפול בחלקו האחורי ומצלמת סלפי בודדת בחלקו הקדמי.

בחלק האחורי נמצא חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.88, חיישן IMX766 מבית סוני בגודל 1/1.56 אינץ’, ייצוב אופטי מובנה (OIS), גודל פיקסלים של 1.0 מיקרו-מטר ותמיכה בהסרטה ברזולוציית 4K בקצב של 30 פריימים לשנייה.

החיישן המשני במערך מציע רזולוציה זהה של 50 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2, חיישן ISOCELL JN1 מבית סמסונג בגודל 1/2.76 אינץ’, תמיכה בייצוב תוכנתי (EIS), בצילום מאקרו ממרחק 4 ס”מ ובזווית צילום רחבה של 114 מעלות.

מצלמת הסלפי שמקדימה מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.45, חיישן IMX471 מבית סוני בגודל 1/3.1 אינץ’ ואפשרות להסרטה ברזולוציה מירבית של Full HD בקצב של 30 פריימים לשנייה.

Nothing Phone (1) (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי)
Nothing Phone (1) (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מערך הצילום – ביצועים בפועל

אפילו עם כל הבאזז סביב המכשיר שגרם לחלקנו לשכוח שמדובר במכשיר שוק ביניים, המציאות מחזירה אותנו לקרקע ומערך הצילום מזכיר לנו שזה מכשיר ביניים עם מערך צילום של מכשיר ביניים.

החיישן הראשי מפיק תמונות טובות בתנאי תאורה שמשיים, אך עם קצת יותר מידי ניגודיות שהופכת איזורים חשוכים לשחורים מידי ולעתים גורמת לצבעים קצת יותר מידי עזים. הטווח הדינמי גם הוא מציג ביצועים טובים מאוד, לא ברמה של מכשירי הדגל כמובן, אך טובים ברמה מספקת.

במעבר לתנאי תאורה קשים יותר התמונות מאבדות את החדות שלהן וגם לא מעט מהצבע, אבל אם יש בידכם 5 שניות, תוכלו להפעיל את מצב הלילה שמחזיר את הצבע לחיים וכך גם את הפירוט, החדות והאור לתמונה. לפני כתיבת הסקירה החברה שחררה עדכון שאמור לשפר את המצב בתנאי תאורה קשים (גרסה 1.1.0), כך שייתכן שהמצב יהיה קצת יותר טוב בהתאמה.

החיישן המשני והרחב יותר מפיק תוצאות בינוניות ומטה גם בתנאי תאורה שמשיים, עם רמות פירוט וחדות שהיו יכולות לקבל חיזוק בשמחה, זאת בנוסף לטווח הדינמי המוגבל ולעיבוד שלא מעט פעמים גורם לעיוות של התמונה וגם של הצבעים. בעיה נוספת מתגלה כאשר משווים את התמונה מהחיישן הראשי לחיישן הרחב ומגלים הבדלים גדולים בצבעים בין השניים, אך גם את הבעיה הזו החברה תיקנה בגרסה 1.1.0, ואני יכול לאשר שאפשר לראות שיפור משמעותי בעקביות הצבעים בין החיישנים.

צילום בלילה מביא את המצלמה הרחבה למצב לא טוב בלשון המעטה, מה שאומר שהתמונות יגיעו רכות וחסרות כל חדות, אך הן כן שומרות על צבע מציאותי. אם משתמשים במצב הלילה התמונות מקבלות שיפור לא קטן לפירוט ולחדות, וכמובן ששימוש במצב הזה אומר שצריך להמתין 5 שניות לצילום תמונה.

מצלמת הסלפי שמקדימה מפיקה תוצאות מעולות בתנאי תאורה מאוזנים, עם גווני עור טבעיים ורמות פירוט מצוינות. במידה ומצלמים היישר מול השמש כן אפשר לגלות את מגבלות הטווח הדינמי של המצלמה הזו, אך התמונה לא תקרוס ועדיין נמצא רמות פירוט טובות.

צילומי סלפי בלילה הם פחות הכיוון של המצלמה הזו, בשעה שתמונות ללא מצב לילה או פלאש לא ממש ניתנות לשימוש, תמונות עם מצב לילה מקבלות קצת יותר פרטים ותמונות עם פלאש כבר יותר שימושיות.

מולטימדיה וחיי סוללה

ממשק המשתמש המלווה את ה-Nothing Phone (1) נקרא Nothing OS, וזה מתאפיין בעיקר בכך שהוא נקי מאוד ולא כולל אפליקציות מיותרות כמו שלל יצרניות אחרות. כשתוציאו אותו מהקופסה תגלו שחוץ מאפליקציית המצלמה ואפליקציית מקליט קול המעוצבת על ידי החברה, כל שאר האפליקציות הן פשוט אנדרואיד בצורתו הנקייה.

על פי דברי החברה, משתמשי אוזניות ה-AirPods יכולים לצפות באחוזי הסוללה של האוזניות במכשיר, אך בתור אחד שברשותו AirPods Pro אני יכול לאשר שלפחות כרגע הפיצ’ר הזה לא קיים במכשיר. לבעלי טסלה, תוכלו לפתוח את המכונית שלכם, להדליק מזגן ולראות כמה ק”מ נשארו לכם היישר מממשק ההגדרות של המכשיר וללא צורך באפליקציות נפרדות.

מערך הרמקולים של המכשיר כולל את אפרכסת השמע והרמקול התחתון, כששניהם ביחד עושים עבודה טובה, היינו שמחים לקצת יותר עומק בסאונד, אך באופן כללי מדובר במערך המגיע לווליום גבוה ושומר על צליל ברור. גם כאן יש בעיה, אך היא לא ממש קטנה, כשבמהלך שיחת טלפון שגרתית שמתי לב לעיוות של הקול מהצד השני ולא ממש ייחסתי לכך חשיבות.

בשלב מאוחר יותר הבנתי שאם לוחצים מעט על המסך, הצליל מהרמקולים ומהאפרכסת מתעוות והופך לנמוך במיוחד. מה זה אומר? שאם אתם מתכננים לבצע שיחות עם המכשיר על הכתף והלחי מחזיקה אותו שם, תוותרו. אתם לא תשמעו את הצד השני כי הצליל יהיה נמוך מאוד ומעוות. האם זו בעיה של המכשיר שאני קיבלתי? אולי. האם זו בעיה כללית? רק הזמן יספר לנו.

סורק טביעות האצבע של המכשיר ממוקם מתחת לפני התצוגה, ומדובר כאן בסורק טביעות אצבע אופטי רגיל מבית Goodix, אך הוא עושה עבודה מעולה ואינו מפספס ב-95% מהפעמים.

לא מדובר בסורק יוצא מן הכלל שיזהה את האצבע שלכם גם אם היא לחה או מעט רטובה, אך זה כן סורק אמין יותר מלא מעט מכשירי ביניים כיום. קליטת ה-Wi-Fi של המכשיר היא מבין הטובות ביותר שראיתי גם בהשוואה למכשירי דגל, כך שהיכן שהאייפון שלי מצליח לקלוט כ-300 מגה-בייט לשנייה, ה-Nothing קולט 700-800 מגה-בייט לשנייה.

חיי הסוללה של המכשיר ממוצעים למדי, כשעל הנייר מדובר בסוללה בקיבולת 4500 מיליאמפר/שעה, עם תמיכה בטעינה חוטית מהירה בהספק של 33 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C, בטעינה אלחוטית בהספק 15 וואט ובטעינה אלחוטית הפוכה בהספק 5 וואט. מעבר לנייר, תוכלו להגיע לשעה 18:00 בערב בשימוש קצת יותר מממוצע עם 15%, אך בשלב הזה כבר תצטרכו לחפש מטען כמובן כי את היום לא תוכלו לסיים לגמרי.

המכשיר כאמור תומך בטעינה מהירה בהספק של 33 וואט, אך את ראש המטען של Nothing בהספק 45 וואט צריך לרכוש בנפרד והוא עולה 149 ש”ח. במהלך הסקירה לא היה לי אותו, אך כן היה לי את ראש המטען הפופולרי יותר כיום של סמסונג המגיע בהספק של 25 וואט.

על פי נתוני החברה, המטען המקורי אמור להקפיץ את המכשיר מ-0 ל-100 תוך 70 דקות, ובאמצעות המטען של סמסונג הגעתי מ-1% ל-99% תוך 78 דקות, כך שאם אתם רוצים לחסוך יותר מחצי מחיר (ראש המטען של סמסונג נמכר ב-69 ש”ח) ולחכות עוד 8 דקות, זו אפשרות.

את טבלת הטעינה המלאה באמצעות ראש המטען של סמסונג ניתן לראות להלן:

זמןאחוזיםפער זמן
23:291 אחוזים-
23:3310 אחוזים4 דקות (סה"כ 4 דקות)
23:3820 אחוזים5 דקות (סה"כ 9 דקות)
23:4430 אחוזים6 דקות (סה"כ 15 דקות)
23:5840 אחוזים14 דקות (סה"כ 29 דקות)
00:0350 אחוזים5 דקות (סה"כ 34 דקות)
00:1660 אחוזים13 דקות (סה"כ 47 דקות)
00:2270 אחוזים6 דקות (סה"כ 53 דקות)
00:2880 אחוזים6 דקות (סה"כ 59 דקות)
00:3590 אחוזים7 דקות (סה"כ שעה ו-6 דקות)
00:53100 אחוזים18 דקות (סה"כ שעה ו-24 דקות)

השורה התחתונה – מה חשבנו על ה-Nothing Phone (1)

הסמארטפון הראשון של Nothing מגיע אחרי ההשקה המוצלחת של אוזניות ה-Nothing Ear (1), האוזניות כללו עיצוב מסקרן, מחיר תחרותי ומפרט שבא לעשות את העבודה. ה-Nothing Phone (1) ממשיך עם הנוסחא הזו, הוא כולל מקבץ של בחירות נועזות כמכשיר שוק ביניים, במקום מפרט ומספרים הוא בוחר בעיצוב יוקרתי אשר עשוי מזכוכית ואלומיניום, עם מפרט שעל הנייר בא לעשות את העבודה ומחיר אטרקטיבי של 2000 ש”ח.

אל המכשיר הזה הגעתי עם המון תקוות, לא עם ציפיות, אלא תקוות. רציתי שזה יצליח, בדיוק כמו שהאוזניות הצליחו. לצערי זה פשוט לא קרה, מערך הצילום בינוני מידי, אין כאן עמידות מלאה במים ואבק, חיי הסוללה זקוקים לשיפור, האנימציות עוד צריכות עבודה ואני מקווה שאם יהיה דור הבא עם פסי אור בגבו, שיתמוך ב-RGB בבקשה. כל החוסרים הללו מביאים לכך שהעיצוב המעולה אינו יכול להחזיק חבילה שלמה על גבו לבד, אנחנו צריכים את כל החבילה כדי שיתרחש כאן משהו מוצלח.

עבור תג מחיר של 2000 ש”ח, מדובר במפרט אטרקטיבי על הנייר, אך החוויה בפועל לא מצדיקה רכישה של המכשיר באופן כללי, ללא קשר למחיר. במידה ועדכוני התוכנה עד ההשקה ישפרו את מערך הצילום, יעלימו את התקיעות החלקיות באנימציות ויתחזקו את חיי הסוללה, ה-Nothing Phone (1) ללא ספק יהיה מתחרה ראוי בשוק הביניים. אבל עד אז, כדאי להמתין.

לחצו כאן להזמנה המוקדמת באתר באג (אספקה החל מ-20.8)

הערות צד

במהלך הסקירה של המכשיר הגיעו אליו זוג עדכוני תוכנה, כשכל אחד מהם סידר מספר רב של תקלות שחוויתי בו. למה זה משמעותי כל כך? כי המכשיר (לפחות בשלב כתיבת הסקירה) עדיין נמצא כחודש לפני השקתו בישראל, אני משער שלפחות זוג עדכונים נוספים יגיעו עד אז וישפרו עוד לא מעט דברים.

לצורך העניין, שירות התשלומים עם Google Pay לא עבד אצלי במכשיר עד לעדכון האחרון שהגיע ממש ביום כתיבת הסקירה, המצלמה הרחבה כללה צבעים שונים באופן משמעותי מהמצלמה הראשית, לוגו סורק טביעות האצבע היה ממוקם מעט לימין כששפת המערכת מוגדרת לעברית במקום באמצע ולא ניתן היה להסיר את שורת החיפוש של גוגל מהמסך הראשי. כל אלו תוקנו בעדכוני התוכנה שהגיעו במהלך השימוש שלי במכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים