AMD תוסיף פיצ’ר סינון רעשים חדש למשתמשים בכרטיסי ה-Radeon

מנגון הפחתת הרעשים AMD Noise Suppression (מקור AMD) מנגון הפחתת הרעשים AMD Noise Suppression (מקור AMD)

AMD צפויה להוסיף מנגנון להפחתת רעשים ושיפור אודיו לכרטיסי ה-Radeon הגרפיים של החברה תחת השם AMD Noise Suppression, דבר שהתגלה בסרטון חדש אותו העלתה החברה “בטעות” ליוטיוב והסירה לאחר מכן, לא לפני שמשתמשים הספיקו להעתיק ולפרסם אותו ב-Reddit, כאשר הוא מספק הצצה ראשונית על האפשרויות החדשות שיתווספו בהמשך.

אפשרות ה-Noise Suppression החדשה של AMD צפויה להגיע כעדכון תוכנתי לדרייבר ה-Adrenalin הרשמי של החברה, ולאפשר למשתמשים לנצל את כרטיס ה-Radeon הגרפי להפעלת מנגנון הפחתת רעשים ושיפור אודיו המבוסס על בינה מלאכותית. המנגנון יעבוד בצורה דומה לזה שעובד בפתרון ה-RTX Voice של אנבידיה המתחרה, הזמין כבר מספר שנים למשתמשי כרטיסי ה-GeForce.

לפי הסרטון, שכבר איננו זמין, ובדומה ל-RTX Voice, משתמשים בעלי כרטיס Radeon תואם יוכלו לנצל את ה-Noise Suppression בזמן השימוש בתוכנות ומשחקים ולהפעיל את האפשרות על אות האודיו הנכנס והיוצא מהמחשב.

הדבר יאפשר להם לנהל שיחות וידאו בצורה טובה יותר על גבי המחשב, וכן לדבר ולשמוע משתמשים אחרים בצורה טובה יותר בזמן משחקים מרובי משתתפים.

מנגון הפחתת הרעשים AMD Noise Suppression (מקור AMD)
מנגון הפחתת הרעשים AMD Noise Suppression (מקור AMD)

בעוד שלא ברור מתי פיצ’ר ה-Noise Suppression החדש יתווסף לדרייבר ה-Adrenalin של AMD ובאיזה כרטיסים הוא יתמוך, העובדה כי הוידאו הרשמי על הפיצ’ר הספיק לדלוף בצורה רשמית מהחברה עצמה מצביע על הכרזה רשמית קרובה למדי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים