לוג’יטק מציגה את סדרת פתרונות הגיימינג Logitech G Aurora לגיימרים מהדור החדש

חברת לוג’יטק (Logitech) הכריזה ה-Aurora, ליין פתרונות גיימינג מקצועיים חדשים ממותג הגיימינג Logitech G המיועד לדור החדש של הגיימרים והגיימריות, הכולל את אוזניות הגיימינג G735 האלחוטיות, צמד מקלדות הגיימינג G715 האלחוטית ו-G713 החוטיות ועכבר הגיימינג האלחוטי G705.

לוג’יטק מציעה כיום ציוד היקפי שנועד למשתמשים משני המינים עם גרסאות בעלות מגוון צבעים רחב, אך עד כה החברה לא סיפקה פתרון מקביל גם בעבור גיימינג מקצועי. כאן נכנסת למעשה סדרת ה-Aurora החדשה, המחליפה את הצבע השחור הדומיננטי ברובו של מוצרי Logitech G הרגילים.

סדרת המוצרים Logitech G Aurora

  • Logitech G735 – אוזניות גיימינג המגיעות בצבע “ערפל לבן” (White Mist) עם תאורת RGB מובנית ומשלבות דרייברי 40 מ”מ התומכים ב-Dolby Atmos ו-Windows Sonic לצד מיקרופון עם טכנולוגיית ה-Blue VO!CE להתאמת קול המשתמש. האוזניות יתמכו בחיבור Bluetooth אלחוטי לצד חיבור ה-LIGHTSPEED היעודי של החברה, כאשר הן יציעו עד 56 שעות שימוש ללא RGB פעיל או 16 שעות עם RGB.
  • Logitech G715/G713 – צמד מקלדות TKL ללא מקשי מספרים המשלבות מקשים מכניים מסדרת ה-GX של החברה ותאורת RGB מובנית. בנוסף לגרסת ה-G715 החוטית, מגיעה גם גרסת ה-G715 האלחוטית התומכת בחיבור Bluetooth ו-LIGHTSPEED ומציעה עד 25 שעות שימוש.
  • Logitech G705 – עכבר גיימינג אלחוטי קומפקטי במשך 85 גרם בלבד המגיע עם 6 כפתורים ניתנים לתכנות, תאורת RGB בעלת 3 אזורים נפרדים וחיישן 8200DPI התומך בחיבור Bluetooth ו-LIGHTSPEED ומציע עד 40 שעות שימוש עם תאורת RGB פעילה.

מלבד מוצרים אלה, החברה תציע אביזרים נוספים בהם משענת זרוע, תיק לנשיאת אוזניות, כיסויי מקלדת וכבלים ועוד, מוצרים שיגיעו במגוון צבעים ועיצובים ייחודיים.

סדרת מוצרי ה-Logitech G Aurora החדשה (מקור לוג'יטק)
סדרת מוצרי ה-Logitech G Aurora החדשה (מקור לוג’יטק)

סדרת מוצרי ה-Logitech G Aurora החדשה של לוג’יטק צפויה להגיע לארץ במהלך אוגוסט 2022:

  • אוזניות הגיימינג האלחוטיות G735 במחיר של 899 ש”ח.
  • עכבר הגיימינה האלחוטי G705 במחיר של 499 ש”ח.
  • מקלדת הגיימינג האלחוטית G715 במחיר 899 ש”ח.
  • מקלדת הגיימינג G713 במחיר 749 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים