חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטי אוגוסט 2022 בפרטנר tv

לוגו פרטנר TV

בחודש אוגוסט מגיעים תכנים חדשים לפרטנר tv, ביניהם תוכלו למצוא את הסדרות “חנות הספרים של שין שין” ואת הפרק האחרון בעונת הסיום של “ממלכת החיות”, יחד עם מגוון אירועי ספורט, ביניהם הפלייאוף של ליגת האלופות.

בתחום הסרטים תמצאו את “שתיים“, הסרט הישראלי של אסתר אלקיים בכיכובן של אגם שוסטר ומור פולנוהר, מגוון סרטים לילדים וכן ספיישל סרטי אהבה לט”ו באב ומרתון של סרטי ג’ון וויק

סדרות אוגוסט 2022 בפרטנר tv

חנות הספרים של שין שין / SHIN-SHIN’S BOOKSTORE – החל מה-31.7 בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

שין שין היא מספרת סיפורים קסומה. בחנות הספרים המכושפת שלה הסיפורים מתעוררים לחיים. בעזרת סיסמת הקסם הספר המכושף נפתח והילדים נכנסים אל תוך הסיפור. הם מפליגים בדמיון ומוצאים פתרון לכל בעיה.

ממלכת החיות / Animal Kingdom, עונה 6 (פרק הסיום) –  25.8 בפרטנר סדרות, אפיק 3 וב-VOD

העונה האחרונה של מותחן הפשע המצליח ‘ממלכת החיות’ מגיעה לאקורד הסיום.

אירועי ספורט – החל מה-5.8 בערוצי ספורט 5 וב-Catch up

פלייאוף ליגת האלופות, קבוצת הכוכבים פותחת עונה של הליגה הצרפתית עם פ.ס.ז’, הכדורגל הישראלי חוזר עם ליגת העל בכדורגל ומשחקי גביע הטוטו וכל אירועי הספורט הלוהטים של הקיץ!

סרטי פרטנר tv באוגוסט 2022

שתיים / Two – אוגוסט בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

דרמה קומית ישראלית מרגשת שהייתה מועמדת לפרס אופיר. זוג נשים להט”בי מחליט להביא ילד לעולם והמסע מתחיל בהתרגשות רבה. בחירת תורם מקטלוג והמפגשים עם הצוות הרפואי משעשעים והבנות בטוחות שאהבתן תנצח כל מכשול בדרך.

כשהניסיונות חוזרים על עצמם ללא הצלחה, המצב מעמיד את הקשר במבחן והאכזבה מכרסמת בזוגיות. עם: אגם שוסטר, מור פולנוהר. בימוי: אסתר אלקיים. ישראל, 2020.

רקסי המלך / The Queen’s Corgi – החל מ-1.8 בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

אנימציה משעשעת ומקסימה לכל המשפחה. מאז שהגיע לארמון המלכה, חייו של רקסי הם חלומו של כל כלב, אך בעקבות תקרית דיפלומטית הוא יוצא להרפתקה מחוץ לארמון.

טורבו / Turbo – החל מ-2.8 בפרטנר ילדים, אפיק 6 וב-VOD

טורבו החילזון תמיד חלם להיות הכי מהיר בסביבה. תאונה פתאומית הופכת אותו למהיר כברק, וסיכויו להגשים את חלומו ולהיכנס למועדון נהגי המרוץ הטובים בעולם גדלים. הוא מתיידד עם צוות חלזונות ומתכונן להרפתקה האדירה והמהירה של חייו.

ספיישל ט”ו באב – 11-12 באוגוסט בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

פרטנר סרטים מזמין אתכם לספיישל שיגרום לכם להתאהב! לכבוד ט”ו באב ישודרו בפרטנר סרטים סרטי אהבה ורומנטיקה מכל הזמנים והסוגים: ‘אחרי ש…’ , ‘אחרי שהתנגשנו’, ‘באהבה, רוזי’ , ‘חיי כלב’, ‘לנשום’, ‘מקום לאהבה’ , ‘אפשר לגלות לך סוד?’, ‘לה לה לנד’ , ‘מרגישה פצצה’ ועוד…

מרתון ג’ון וויק – החל מה-20.8 בפרטנר סרטים, אפיק 4 וב-VOD

מרתון אקשן ללא מעצורים עם שלושת הסרטים בסדרה שוברת הקופות בכיכובו של קיאנו ריבס. מתנקש בדימוס נאלץ לשוב בעל כורחו חזרה אל עולם הפשע בכדי לנקום בצמרת העולם התחתון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים