שיאומי מציגה את ה-Mijia Glasses Camera: משקפי מציאות רבודה עם צמד מצלמות וזום x15

משקפי ה-Mijia Glasses Camera (מקור sparrowsnews) משקפי ה-Mijia Glasses Camera (מקור sparrowsnews)

שיאומי (Xiaomi) הכריזה על ה-Mijia Glasses Camera, משקפיים חכמים עימם היא שמה פחות דגש על נושא המציאות הרבודה ויותר על היכולת לצלם תמונות ווידאו מנקודת המבט של המשתמשים, כשהם מצוידים בצמד מצלמות 50 ו-8 מגה-פיקסל מובנות עם יכולת לביצוע זום של עד פי 15.

שיאומי איננה שחקנית חדשה בתחום המשקפיים החכמים, כאשר החברה הציגה את קונספט משקפי ה-Xiaomi Smart Glasses כבר ב-2021.

במשקפיים החדשים הדגש העיקרי נעוץ ביכולת הצילום, כאשר המשקפיים מגיעים עם מצלמת 50 מגה-פיקסל ראשית ומצלמת טלפוטו ברזולוציית 8 מגה-פיקסל בעלת יצוב אופטי (OIS), עם זום רגיל של עד x5 והיברידי של עד x15, לצילום של העולם שמסביב דרך נקודת המבט של המשתמש באופן קבוע.

משקפי ה-Mijia Glasses Camera (מקור sparrowsnews)
משקפי ה-Mijia Glasses Camera (מקור sparrowsnews)

המשקפיים יגיעו עם מבנה קל במיוחד במשקל של כ~100 גרם בלבד, כאשר הם ישלבו מסך micro OLED זעיר של סוני להצגת מידע בעבור המשתמש.

בתוך מסגרת משקפי ה-Mijia החדשים ניתן למצוא מערכת שבבים לא ידועה מסדרת ה-Snapdragon של קוואלקום, עם מעבד 8 ליבות לצד 3GB זיכרון ואחסון 32GB. המשקפיים יגיעו עם סוללת 1020mAh מובנית המספיקה לצילום וידאו של עד 100 דקות, עם תמיכה בטעינת 10W אלחוטית וטעינה מהירה המספקת 80% מהסוללה ב-30 דקות.

משקפי ה-Mijia Glasses Camera החדשות של שיאומי יהיו זמינות למכירה בסין החל מה-3 באוגוסט במחיר של 2699 יואן (כ~1340 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים