סמסונג מציגה תכונות חדשות שיגיעו ל-One UI 5.0 ב-Galaxy S22

לוגו סמסונג צילום: רונן מנדזיצקי

סמסונג (Samsung) השיקה את גרסת הבטא הפומבית הראשונה לממשק המשתמש המותאם One UI 5 בעבור מכשירי ה-Galaxy S22 של החברה.

עם שחרור גרסת ה-S90xBXXU2ZHV4 המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 13 העדכנית של גוגל, מציגה החברה מספר שינויים לחווית השימוש במכשיריה, בהם מראה משודרג עם יכולת התאמה משמעותיות יותר למשתמשים, שליטה פרטנית בשפה של כל אפליקציה, מרכז אבטחה חדש ועוד.

מה חדש ב-One UI 5?

אחרי שבחודש הקודם קיבלנו הצצה ראשונה לממשק One UI 5 החדש של סמסונג, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 13, דרך גרסת בטא סגורה ומוקדמת יותר של המערכת החדשה למכשירי ה-Galaxy S22, הפעם אנו מקבלים עדכון חדש ופומבי יותר של ממשק המשתמש המותאם כאשר סמסונג שיחררה רשמית את גרסת הבטא החדשה לממשק המיועד להחליף את ה-One UI 4 מבוסס מערכת האנדרואיד 12.

את השינוי הגדול ביותר בממשק החדש ניתן למצוא ברמה הויזואלית שלו, כאשר החברה שדרגה את יכולת התאמת ממשק המערכת על ידי המשתמשים לזה הקיים במערכת האנדרואיד 13.

הממשק של One UI 5 מאפשר התאמה של יותר צבעים נפרדים’ עם עד 16 ערכות נושא שונות המבוססות על צבע תמונת הרקע של המכשיר ו-12 אפשרויות הגדרת צבע נפרדות במסך הבית.

יכולת התאמה מורחבת של צבעי המערכת בעבור המשתמש (מקור סמסונג)
יכולת התאמה מורחבת של צבעי המערכת בעבור המשתמש (מקור סמסונג)

שיפורים נוספים המגיעים כחלק מהממשק החדש כוללים ממשק שליטה חדש בצלצולים והרטט של המערכת לצד היכולת של אנדרואיד 13 להגדיר באופן עצמאי לכל אפליקציה את השפה בה היא תוצג, זאת בניגוד לאפשרות הקיימת במערכות האנדרואיד השונות, שקבעו שפה קבועה לכלל האפליקציות אלא אם אפליקציה איפשרה שינוי פרטני לשפת הממשק שלה.

פיצ’ר גדול נוסף הוא מרכז האבטחה והפרטיות (Security and Privacy) החדש של סמסונג, המנצל את שיפורי האבטחה והפרטיות שנוספו במערכת האנדרואיד 13 בממשק יעודי של סמסונג המשדרג את האפשרויות אותן הציעה החברה בגרסאות קודמות של המערכת.

מדובר רק על חלק קטן מהשינויים במערכת ה-One UI 5 החדשה, שכוללת גם ממשק צילום משודרג עם זום מהיר יותר, פתרונות נגישות משופרים ועוד.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים