הוכרז: Galaxy Z Flip 4 – עדכונים נחוצים לעיצוב ולמפרט

Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung) Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)

סמסונג ערכה היום (ד’, 10.8) את אירוע ה-Galaxy Unpacked שלה בניו-יורק ובמסגרתו חשפה את הדור החדש של מכשירי הגלקסי פליפ המתקפלים.

דגם ה-Galaxy Z Flip 4 החדש מציע שדרוגים בצד המעבד, המצלמות והסוללה ומוסיף גם אופטימיזציה המיועדת עבור פרסום תכנים ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם דרך שיתוף פעולה עם מטא, במסגרתו ניתן להסריט קטעי וידאו באיכות גבוהה דרך מערך הצילום הראשי גם ללא ידיים בעזרת מסך ה-Cover החיצוני.

Galaxy Z Flip 4: העיצוב

עיצובו של הפליפ 3 מהשנה הקודמת נשמר גם בדור החדש, כאשר בסמסונג פעלו בעיקר כדי לעדכן במקומות שדרשו עדכון.

החברה שילבה בפליפ 4 ציר קיפול חדש ודק יותר, שנועד להקטין את המרווח בין שני חלקי המכשיר כאשר הוא במצב סגור, שינתה את הזוויות המעוגלות שהופיעו במסגרת בין המסך לגב המכשיר, כך שיהיו ישרות יותר בהתאם לטרנד המתגבש בעולם הטלפונים בשנים האחרונות, ועדכנו את המסגרות לכאלה העשויות מתכת מבריקה.

על גבי מסגרת המכשיר ניתן למצוא את כפתור הנעילה, אשר משמש גם כסורק ביומטרי לטביעות אצבע.

Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)
Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)

מידות המכשיר החדש קטנות יותר בהשוואה לאלו שראינו בדור הקודם, זאת למרות שסמסונג ממשיכה להשתמש בתצוגה בגודל של 6.7 אינץ’ (במצב פתוח), אך משקלו גבוה במעט.

  • מידות הפליפ 4 במצב סגור (מקופל): 71.9 מ”מ לרוחב (מול 72.2 מ”מ בדגם הפליפ 3), 84.9 מ”מ לאורך (מול 86.4 מ”מ), עובי של 15.9-17.1 מ”מ (ללא שינוי מדור קודם).
  • מידות הפליפ 4 במצב פתוח: 71.9 מ”מ לרוחב (מול 72.2 מ”מ בדגם הפליפ 3), 165.2 מ”מ לאורך (מול 166 מ”מ), עובי של 6.9 מ”מ (ללא שינוי מדור קודם).
  • משקל: 187 גרם (מול 183 גרם).

בדומה לדור הקודם, גם השנה מוסיפה סמסונג תמיכה בתקן IPX8 לעמידות בפני מים (ללא עמידות באבק), אשר מעניק הגנה לטבילה במים בעומק של עד 1.5 מטרים למשך כחצי שעה.

הצבעים בהם מוצע הפליפ 4 הם: סגול (Bora Purple), כחול, ורוד-זהב (Pink Gold) ואפור גרפיט (Graphite).

Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)
Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)

בנוסף, תציע סמסונג גם גרסת Bespoke בצבעים נוספים, כאשר במסגרת יהיו זמינים הצבעים כסוף, שחור או זהב ובחלק הקדמי והאחורי של המכשיר הצבעים צהוב, לבן, חאקי, אדום וכחול.

לצד העדכונים במבנה הפיזי, מוסיפה סמסונג עדכונים ויזואלים גם בצד התוכנה, תוך שהיא נשענת על הקסטומיזציה שמוסיפה גם גוגל מצידה למערכת ההפעלה אנדרואיד.

הגלקסי פליפ 4 יציע ערכות נושא למסכי הבית במסך הראשי וגם במסך ה-Cover Screen החיצוני הקטן, ויאפשר התאמת עיצוב גם בצד הפונטים והאייקונים ליצירת חווית עיצוב אישית יותר לכל משתמש ומשתמשת, עם יכולת הוספת תמונות, GIFs וסרטונים כרקע למסך הנעילה, עם עיצובי שעון שונים.

מפרט טכני: גלקסי פליפ 4

מתחת למכסה מציעה כעת סמסונג עדכון למערכת השבבים Snapdragon 8+ Gen 1, שדרוג על פני ה-SD 888 שהופיעה בפליפ 3.

לצד המעבד זמין זיכרון עבודה (RAM) בנפח 8 גיגה-בייט, רכיב אחסון מובנה המוצע בנפחים של 128, 256 ו-512 גיגה-בייט (ללא אפשרות הרחבה) וסוללת 3,700mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק מירבי של 25 וואט דרך חיבור USB-C (מטען לא מגיע בקופסה) וכן תמיכה בטעינה אלחוטית ובטעינה הפוכה (עם תמיכה במכשירי טלפון, שעונים ואוזניות של סמסונג*).

המסך הפנימי במכשיר משתמש בפאנל Dynamic AMOLED 2X בגודל 6.7 אינץ’, המציע רזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2640 פיקסלים, עם פורמט תצוגה של 22:9 ותמיכה בקצב רענון אדפיטי המסוגל לנוע בין 1-120 הרץ, מה שמעיד על השימוש בפאנל LTPO.

המסך החיצוני מגיע עם פאנל Super AMOLED בגודל 1.9 אינץ’, המציע רזולוציית תצוגה בפריסה של 260×512 פיקסלים כמו בדור הקודם.

המכשיר מגיע באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 12 וממשק המשתמש המותאם One UI 4.1.1, כאשר הוא מציע תמיכה בקישוריות בלוטות’ 5.2 וב-WiFi 6 וברשתות סלולר מהדור הרביעי (LTE) והחמישי (5G). באיזורים מסוימים בעולם תשווק סמסונג את המכשיר בגרסה עם כרטיס nanoSIM ובחלקים מסוימים בגרסה התומכת גם ב-nanoSIm וגם ב-eSIM.

המצלמות

מערך הצילום הראשי של ה-Galaxy Z Flip 4 מורכב מזוג מצלמות:

  • מצלמה ראשית: חיישן 12 מגה-פיקסל עם ייצוב אופטי (OIS), פיקסלים בגודל 1.8 מיקרון, זווית צילום בת 83 מעלות, פוקוס אוטומטי (Dual Pixel AF) ומפתח צמצם f/1.8.
  • מצלמה משנית: חיישן 12 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה בת 123 מעלות, פיקסלים בגודל 1.12 מיקרון ומפתח צמצם f/2.2.

במערך הצילום הראשי ניתן יהיה לצלם ולהסריט ללא ידיים תוך שימוש במסך ה-Cover החיצוני ובהיעזר באפשרות להניח את המכשיר כשהוא מקופל בזווית של 90 מעלות (או קצת יותר או פחות, איך שבא לכם).

אל המערך הראשי מצטרפת גם מצלמת סלפי הממוקת בראש תצוגת ה-6.7 אינץ’ של הפליפ 4 כאשר הוא במצב פתוח, זו נמצאת בתוך חור יעודי בתצוגה ומציעה חיישן 10 מגה-פיקסל, זווית צילום של 80 מעלות, פיקסלים בגודל 1.22 מיקרון ומפתח צמצם f/2.4.

Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)
Galaxy Z Flip 4 (תמונה: Samsung)

מחירים

את ה-Galaxy Z Flip 4 תציע סמסונג בישראל במסגרת מכירה מוקדמת החל מהיום (ד’, 10.8), כאשר תחילת המכירה הרשמית בעולם תגיע החל מה-26.8.

הגלקסי פליפ 4 יגיע בצבעים הקיימים: סגול ופחם, וגם בשני צבעים חדשים: זהב ורוד וכחול, כאשר בישראל הוא יהיה זמין ב-3 גרסאות:

  • Galaxy Z Fllp 4 עם 8GB RAM ו-128GB אחסון במחיר 3,599 ש”ח**.
  • Galaxy Z Fllp 4 עם 8GB RAM ו-256GB אחסון במחיר 3,849 ש”ח**.
  • Galaxy Z Fllp 4 עם 8GB RAM ו-512GB אחסון במחיר 4,299 ש”ח**.

לחצו כאן להזמנה המוקדמת בישראל של ה-Galaxy Flip 4

*רשימת מכשירים תומכים בטעינה הפוכה לפי סמסונג: Galaxy Z Fold4, Z Flip4, S22 series, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21 series, Z Fold2, Note20 series, S20 series, Z Flip, Note10 series, S10 series, S9 series, S8 series, S7 series, S6 series, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, Galaxy Buds.

**מחירי הטלפונים בחנויות השונות עשויים להיות שונים (לרוב נמוכים יותר) בעקבות התחרות הקיימת בשוק הישראלי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים