הוכרזו: Galaxy Buds 2 Pro – אוזניות עם תמיכה ב-24bit HiFi ואודיו 360 היקפי

אוזניות ה-Glaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג) אוזניות ה-Glaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) חשפה במהלך אירוע ה-Galaxy Unpacked שנערך היום (ד’ 10.8) את אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro, הדור השני של אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים של החברה המגיעות עם עיצוב משופר וקטן יותר, תמיכה באיכות סאונד HiFi באמצעות קודק יעודי של החברה וזמן סוללה ארוך של עד 29 שעות.

אחרי שנחשפו בהדלפה בתחילת החודש, אנו מקבלים רשמית את דגם ההמשך לאוזניות ה-Galaxy Buds Pro המקוריות של סמסונג, המגיעות בעיצוב מעודכן וקטן יותר מהדור הקודם ב-15%.

בדומה לדור הקודם, אוזניות ה-Buds 2 Pro החדשות משתמשות בצמד דרייברים (וופר וטוויטר) שיציעו איכות שמע משופרת עם תמיכה באודיו HiFi של 24bit ואודיו 360 היקפי, כאשר גם סינון הרעשים (ANC) באוזניות מקבל שדרוג בדמות הפחתת רעשים גדולה יותר ב-3 דציבל מהדור הקודם.

אוזניות ה-Glaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג)
אוזניות ה-Glaxy Buds 2 Pro (מקור סמסונג)

אוזניות ה-Buds 2 Pro יגיעו עם עמידות למים בתקן ה-IPX7, כאשר הן משתמשות בקישורית Bluetooth 5.3 עדכנית לחיבור ותמיכה בקודק ה-Samsung Seamless Codec HiFi היעודי של סמסונג להעברת אודיו באיכות גבוהה יותר בשימוש עם מכשירי גלקסי תומכים.

האוזניות עצמן יציעו למשתמשים בהן עד 8 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 29 שעות שימוש עם מארז הטעינה ללא סינון רעשים פעיל, כאשר עם סינון רעשים זמן הסוללה יורד לעד 5 ו-18 שעות בהתאמה.

אוזניות ה-Galaxy Buds 2 Pro החדשות של סמסונג יהיו זמינות בישראל לקראת סוף אוגוסט במחיר של 799 ש”ח, כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבע שחור (Graphite), לבן (White) וסגול (Bora Purple).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים