LG מציגה את טלוויזיית ה-OLED הגדולה בעולם בגודל 97 אינץ’

טלוויזיית ה-LG OLED evo Gallery Edition TV מדגם 97G2 (מקור LG) טלוויזיית ה-LG OLED evo Gallery Edition TV מדגם 97G2 (מקור LG)

לקראת תערוכת IFA 2022 שתיערך השבוע בברלין, חברת LG מציגה את אוסף טלוויזיות ה-OLED העדכני שלה, הכולל את ה-LG OLED evo Gallery Edition TV, טלוויזיית ה-OLED הגדולה בעולם.

טלוויזיית ה-OLED החדשה מגיעה בגודל של 97 אינץ’ ויחד איתה ניתן למצוא דגמי OLED נוספים בגדלים של החל מ-42 אינץ’ ודגמים נוספים מסדרות הטלוויזיות האחרות של החברה.

גולת הכותרת של סדרת טלוויזיות ה-OLED מבית LG לשנת 2022 היא ה-LG OLED evo Gallery Edition TV מדגם 97G2, השייכת לסדרת טלוויזיות ה-OLED G2.

טלוויזיית הענק היא בעלת פאנל מסך ה-OLED הגדול ביותר בעולם לפי החברה, זאת לצד דגמי OLED נוספים בגדלים של 42, 48, 55, 65, 77, 83 ו-88 אינץ’, שיתבססו על מעבד האלפא 9 מהדור החמישי של החברה.

טלוויזיית ה-LG OLED evo Gallery Edition TV מדגם 97G2 (מקור LG)
טלוויזיית ה-LG OLED evo Gallery Edition TV מדגם 97G2 (מקור LG)

בתערוכת IFA 2022 החברה צפויה להציג דגמי טלוויזיה נוספים מסדרות Micro LED, OLED ו-QNED, בהם צמד דגמים ענקיים הכוללים את טלוויזיית הפרימיום LG SIGNATURE OLED 8K מדגם 88Z2 ומסך ה-QNED מדגם 86QNED99, המשלב את טכנולוגיית ה-Quantum Dot ו-NanoCell, אשר מגיעים ברזולוציית 8K ובגודל של 88 ו-86 אינץ’, בהתאמה.

בנוסף, החברה מציגה מסך 4K Micro LED ענק בגודל של לא פחות מ-136 אינץ’.

כל טלוויזיות ה-OLED החדשות של LG יוצגו במהלך תערוכת IFA 2022 הקרובה שתיערך השבוע בברלין, אך החברה לא מסרה צפי זמינות או מחיר לדגמים החדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים