הוכרזו: AirPods Pro 2 – סינון רעשים משופר ועד 30 שעות סוללה

AirPods Pro 2 (תמונה: Apple) AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)

אוזניות האיירפודס פרו זוכות לעדכון כ-3 שנים לאחר שהוצג הדגם המקורי שלהן, ובמסגרת אירוע ההכרזה שלה על מכשירי האייפון 14, שעוני ה-Apple Watch Series 8, Watch SE 2022 ו-Watch Ultra, חשפה אפל את אוזניות ה-AirPods Pro 2.

לחצו כאן לרכישה המוקדמת של האיירפודס פרו 2

את האיירפודס פרו החדשות מציידת אפל בשבב ה-H2 Chip, המאפשר להפעיל סאונד היקפי מותאם אישית (Personalized Spatial Audio) ביחד עם מכשיר אייפון ומערכת ההפעלה iOS 16. ההתאמה מתאפשרת על ידי שימוש בחיישני העומק באייפון שיעזרו להתאים את האוזניות באוזניים ולהתאים את השמע בהתאם.

AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)
AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)

עדכון נוסף וככל הנראה שימושי יותר מהסאונד ההיקפי הוא שימוש בדרייבר חדש המאפשר הפחתה משמעותית בעיוות צלילים, כאשר לצד זאת תומכות האוזניות גם בסינון רעשים אקטיבי (ANC), אשר לפי החברה מציע סינון הגבוה פי 2 בהשוואה לסינון הרעשים שהוצג בדור הראשון של האוזניות.

בנוסף, זמין באיירפודס פרו 2 גם מצב האזנה לסביבה, אשר ניתן להתאמה בהתאם לרעשי הסביבה.

גם קופסת הטעינה של האוזניות מקבלת עדכון, כאשר באפל מוסיפים לה תכונה הזמינה כיום כחלק משירות ה-Find My של החברה. בדומה ל-AirTag, כך גם קופסת הטעינה של האיירפודס פרו החדשות תאפשר איתור שלה על ידי שימוש ברשת המכשירים הגדולה של אפל, ובחברה מוסיפים גם רמקול המובנה בקופסהף, את זה תוכלו לשמוע כאשר תהיו קרובים יותר אליו כחלק ממאמצי האיתור.

AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)
AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)

קוספת הטעינה תומכת כמובן גם בטעינה אלחוטית באמצעות מטען MagSafe או מטען Qi סטנדרטי, כאשר היא תציע עד 30 שעות שימוש באוזניות בסה”כ, עם 6 שעות שימוש באוזניות עצמן בין טעינה לטעינה.

מחיר וזמינות

את אוזניות ה-AirPods Pro 2 תציע אפל למכירה החל מה-23 בספטמבר, עם מכירה מוקדמת שתיפתח ב-9.9.

מחיר אוזניות האיירפודס פרו 2 יעמוד על 249 דולר (1049 ש”ח בישראל).

למידע נוסף ולרכישה המוקדמת של האיירפודס פרו 2 >> לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים