שעוני ה-Apple Watch החדשים יושקו החל מה-22.9: אלה המחירים

סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל) סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל)

חלק נכבד מההכרזות של אפל באירוע של סדרת האייפון 14 תפסו השעונים החכמים של החברה, אלה הוצגו בשלושה דגמים שונים – Apple Watch Ultra המיועד לספורטאי אקסטרים, Apple Watch Series 8 החכם המגיע כדור ההמשך לסדרה 7 שהוצגה בשנה הקודמת ו-Apple Watch SE חדש שמגיע כדם הכניסה של החברה לתחום השעונים החכמים.

למכירה המוקדמת של השעונים >> לחצו כאן

על פי מידע שהגיע מרשת איידיגיטל, את כל השעונים תשיק אפל החל מה-22.9.2022, לצד מכשירי האייפון 14 ואוזניות האיירפודס פרו 2, כאשר דגם ה-Apple Watch Ultra צפוי להגיע מספר ימים לאחר מכן.

מחירי השעונים החכמים של אפל בישראל

רשת מחסני חשמל היא הראשונה שמפרסמת נתונים אודות מחירי השעונים החכמים של אפל, זאת פרט לשעון ה-Apple Watch Ultra שיגיע בשלב מעט מאוחר יותר.

מחירי השעונים בארץ:

  • Apple Watch SE 2 – החל מ-1,049 ש”ח (896 ש”ח באילת)
  • Apple Watch Series 8 – החל מ-1,699 ש”ח (1452 ש”ח באילת)
סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל)
סדרת שעוני ה-Apple Watch Series 8 (מקור אפל)

מה חדש ב-Apple Watch Series 8?

הדור החדש של השעונים החכמים של אפל מגיע בגדלים של 41 ו-45 מ”מ, עם מסך הפועל תמיד, יכולות מעקב אחר מדדים כמו דופק, שינה, אק”ג ורוויית החמצן בדם, כאשר לכך נוסף גם חיישן טמפרטורה כפול המאפשר זיהוי שינויי טמפ’ של 0.1 מעלות עם התחשבות בטמפרטורה של הסביבה, המיועד במיוחד בעבור ניטור המחזור והביוץ החודשי אצל נשים.

סדרת השעונים החדשה מציעה חיי סוללה של עד 18 שעות ותומכת במצב חיסכון יעודי שיגיע בהמשך ויהיה זמין לכלל שעוני אפל המפעילים את מערכת ה-watchOS 9, החל מסדרה 4 ומעלה, שיוכל להכפיל את חיי הסוללה בדגמים החדשים לשימוש ארוך של עד 36 שעות.

שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל)
שעון ה-Apple Watch SE דור 2 (מקור אפל)

מה חדש ב-Apple Watch SE 2022?

שעון ה-Apple Watch SE החדש לשנת 2022 מגיע בגרסאות בגודל של 40 ו-44 מ”מ עם מגוון גדול של צבעים ורצועות לבחירת המשתמשים.

הוא מציע מגוון פיצ’רים גדול הכולל מעקב אחר מגוון פעילויות כושר, שינה, דופק ועוד, אך ללא יכולת למעקב אחרי רוויית החמצן בדם או מדידת טמפרטורה, כאשר הוא מציע עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים.

הדור החדש של שעון ה-SE משתמש בשבב ה-S8 של החברה, בדומה לשאר הדגמים שהוצגו השנה, כאשר הוא מספק שיפור של עד 20% בביצועים לעומת הדור הקודם ומציע תמיכה בפיצ’ר זיהוי תאונות הדרכים החדש אותו הציגה החברה בכלל הדגמים, המצטרף לזיהוי הנפילות המובילים ליצירת קשר אוטומטי עם שירותי החירום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים