חברת הצדק ואמנדה וולר מגיעים לטריילר החדש של בלאק אדם

“בלאק אדם” (באדיבות Warner Bros Pictures)

לקראת הגעתו לבתי הקולנוע באוקטובר משחררים אולפני האחים וורנר טריילר חדש ל-“בלאק אדם” (Black Adam) בכיכובו של דוויין ג’ונסון, בו אנו חוזים לראשונה בכל חברי “חברת הצדק של אמריקה” (Justice Society of America, ר”ת JSA) שישתתפו בסרט.

“חברת הצדק” היא אוסף הגיבורים הראשון שהגיח בקומיקסים של DC בשנות ה-40 של המאה הקודמת, הרבה לפני “ליגת הצדק” של סופרמן, וונדרוומן, אקווהמן ואחרים, וגם הרבה לפני “הנוקמים” של המתחרה מארוול.

בין חברי הקבוצה לאורך השנים ניתן למצוא שמות מוכרים מאוד כמו “גרין לאנטרן” ו”הפלאש”, אך בסרט “בלאק אדם” הפוקוס המרכזי הוא על מספר דמויות עיקריות: דוקטור פיית’ בגילומו של פירס ברוסנן (מסרטי ג’יימס בונד), הוקמן / קרטר הול בגילומו של אלדיס הודג’ (מהסדרה “העוקץ”), אטום סמאשר בגילומו של נוח סנטינאו (“לכל הנערים שאהבתי”, “משפחת פוסטר”) וציקלון (Cyclone) בגילומה של קווינטסה סווינדל (“Voyagers”, “בטיפול”).

חברי
חברי “חברת הצדק” מתוך “בלאק אדם” (באדיבות Warner Bros Pictures)

חברי “חברת הצדק” שמופיעים בטריילר נצפים כשהם מתמודדים מול “בלאק אדם” בניסיון להכניע וללכוד אותו לאחר התפרעויות חסרות רסן שפגעו בשלום הציבור.

מי שמובילה את הצוות למשימה היא לא אחרת מאמנדה וולר (ויולה דיוויס), לה רקורד קודם בהרכבת שני סטים של פושעי על בסרטי “יחידת המתאבדים” מהעשור האחרון.

על פי הטריילר, ארבעת גיבורי העל של “חברת הצדק” לא זוכים להצלחה גדולה בקרבות שלהם נגד בלאק אדם, אך למרות מזגו האלים ורצונו לנקמה, גם בטריילר הנוכחי מזכירים לנו את שני הצדדים של בלאק אדם, ואת הסיכוי כי עד סוף הסרט נוכל דווקא לחזות בו כגיבור ולא רק כנוול.

“בלאק אדם” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-20.10.2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים