נפתחה המכירה המוקדמת לאוזניות ה-AirPods Pro 2 בישראל

AirPods Pro 2 (תמונה: Apple) AirPods Pro 2 (תמונה: Apple)

אוזניות האיירפודס פרו החדשות של אפל לשנת 2022 נחשפו באופן רשמי בשבוע שעבר וצפויות להגיע לישראל לקראת ראש השנה, וכעת הן זמינות דרך הזמנה מוקדמת במחיר של 1049 ש”ח, עם אחריות לשנה של היבואן הרשמי במעבדות DCS.

לחצו כאן לרכישה המוקדמת של האיירפודס פרו 2

AirPods Pro 2 – המפרט הטכני

אוזניות האיירפודס פרו החדשות מציעות סינון רעשים אקטיבי (ANC), אשר לטענת אפל יהיה משמעותי עד פי 2 בהשוואה לדור הקודם מ-2019, כשהוא נשען על זוג מיקרופונים מבטלי רעשים ופתח איוורור אחורי שמטרתם לזהות קול נכנס ולסנן רעשים לפני הגעתם לאוזניים.

קייס לאוזניות איירפודס פרו 2 (תמונה: אפל)
מארז לאוזניות איירפודס פרו 2 (תמונה: אפל)

לצד זאת תנגיש בהמשך החברה גם מצב האזנה לסביבה ואודיו מרחבי (Spatial Audio) עבור מכשירים תומכים. אפל משלבת באוזניות גם מיקרופון הפונה כלפי פנים ונשען על אלגוריתמים לזיהוי ושיפור הקול, כך שהוא יישמע טבעי יותר בזמן שיחות, ויאפשר מצב EQ אדפטיבי שנועד להתאים את הצלילים המגיעים לאוזניים בזמן אמת.

מתחת למכסה משלבת אפל באוזניות את שבב ה-Apple H2 החדש, בשילוב דרייבר ומגבר מותאמים שיעזרו בקבלת צלילים חזקים וברורים ובס עמוק, בנוסף לשבב Apple U1 המגיע במארז הטעינה, ויאפשר בהמשך גם איתור שלו מרחוק בעזרת Find My של אפל עבור מכשירים תומכים, יחד עם רמקול המשולב במארז ומאפשר להשמיע צליל לאיתורו בקלות.

זמן הסוללה של האוזניות מגיע עד 6 שעות בין טעינה לטעינה או עד 4.5 שעות דיבור (בזמן שיחות), ועד 30 שעות האזנה למוסיקה יחד עם מארז הטעינה. את המארז ניתן לטעון באופן אלחוטי עם תמיכה בטעינת MagSafe אלחוטית (או בטעינת Qi). בנוסף, 5 דקות טעינה במארז מספיקות על פי החברה לכשעה של האזנה למוסיקה.

אוזניות איירפודס פרו 2 (תמונה: אפל)
אוזניות איירפודס פרו 2 (תמונה: אפל)

האוזניות מציעות תמיכה בבלוטות’ 5.3 ומגיעות עם 4 מתאמי סיליקון בגדלים של קטן מאוד (XS), קטן (S), בינוני (M) וגדול (L), כאשר הן תומכות בעמידות במים וזיעה תחת תקן IPX4.

למידע נוסף ולרכישה המוקדמת של האיירפודס פרו 2 >> לחצו כאן

 

*עדכון (13.9) – לאחר הסרת זמינות ההזמנה המוקדמת למשך כמה ימים, האוזניות זמינות כעת שוב, אך במחיר של 1,049 ש”ח (במקום 949). הכתבה עודכנה בהתאם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים