2022 D23: מיטב החדשות והטריילרים מאירוע ההכרזות של דיסני

מתוך מתוך “בת הים הקטנה” (באדיבות דיסני)

דיסני ערכה במהלך סוף השבוע את אירוע D23 השנתי, בו היא מכריזה על שלל פרויקטים צפויים לכל זרועות החברה – מארוול, מלחמת הכוכבים, פיקסאר ועוד.

בין השאר קיבלנו טריילרים לסדרות החדשות של מארוול בדיסני+, הצצה לעונה הבאה של “המנדלוריאן”, סרטי המשך חדשים ללהיטי דיסני וגיבורת על ישראלית ראשונה.

מארוול

שירה האס מצטרפת ל”קפטן אמריקה: סדר עולם חדש”

נתחיל עם החדשות המקומיות – השחקנית שירה האס (“המורדת”, “שטיסל”) לוהקה כגיבורה הישראלית הראשונה של מארוול. לא מדובר רק במוצאה של השחקנית, אלא בדמות עצמה.

בסרט הבא בסדרת “קפטן אמריקה”, תגלם האס את הגיבורה הישראלית רות בת שרף הידועה בכינוי “סברה” – סוכנת מוסד ושוטרת אשר הופיעה לראשונה בספרי קומיקס של מארוול בשנות השמונים.

בסרט החדש יתפוס סאם וילסון (אנתוני מקי) באופן רשמי את מקומו של קפטן אמריקה, בתקופה שבה הנוקמים כבר התפרקו. מול וילסון יעמוד הנבל “המנהיג” (the Leader) בגילומו של בלייק נלסון, שהופיע לראשונה בסרט “הענק הירוק” משנת 2008.

הסרט צפוי לצאת ב-3 במאי, 2024.

פלישה סודית

דיסני ומארוול שיחררו את הטריילר הראשון לסדרה “פלישה סודית” (Secret Invasion), שתעקוב אחר עלילותיו של ניק פיורי (סמואל ל. ג’קסון) שבילה את ארבע השנים האחרונות בחלל. כעת הוא נקרא בחזרה לכדור הארץ על ידי מריה היל (קובי סמולדרס) למשימה סודית במיוחד.

הסדרה מביאה למסך הקטן כמה שמות גדולים במיוחד, ביניהם אוליביה קולמן (“הכתר”), אמיליה קלארק (“משחקי הכס”) ודון צ’ידל (סרטי “הנוקמים”).

הסדרה צפויה לעלות בדיסני+ במהלך 2023.

Werewolf By Night

ספיישל מיוחד לחג ליל כל הקדושים יעלה באוקטובר בדיסני+, בכיכובו של גאל גרסיה ברנל (“מוצרט בג’ונגל”). ברנל ייגלם את ג’ק ראסל, אדם אשר קללה משפחתית עתיקה הופכת אותו לאיש זאב. בכוחו משתמש ראסל כדי להביס שדים וכוחות רשע.

הטריילר ששוחרר לוקח השראה מסרטי אימה קלאסיים בשחור-לבן, ונראה כי הספיישל יביא סגנון חדש וקאמפי ליקום הקולנועי של מארוול.

הספיישל ישודר בדיסני+ ב-7 באוקטובר.

צוות ה-Thunderbolts נחשף

מוקדם יותר השנה הכריזה מארוול על סרט “Thunderbolts”, שהוא התשובה שלהם ל”יחידת המתאבדים” של די.סי. כעת הוכרז אילו דמויות ושחקנים ירכיבו את הצוות שהקימה ולנטינה אלגרה (ג’וליה לואיס-דרייפוס, “סיינפלד”, “ויפ”).

בין השמות ניתן למצוא את השומר האדום (דיוויד הארבור, “דברים מוזרים”) וילנה בלובה (פלורנס פיו), כוכבי סרט הסולו של “האלמנה השחורה”.

כמו כן, יגיעו באקי בארנס (סבסטיאן סטן) ו-ואייט ראסל שישחזרו את תפקידם מהסדרה “הפלקון וחייל החורף”. דמויות חדשות הצפויות להצטרף הן “Ghost” בגילומה של האנה ג’ון קיימן ו”Taskmaster” בכיכובה של אולגה קורילנקו.

לוקאספילמס ומלחמת הכוכבים

המנדלוריאן, עונה 3

הצצה ראשונה לעונה החדשה המאחדת בין המנדלוריאן (פדרו פקסל) לתינוק האהוב גרוגו, אשר נפרדו בסוף העונה הקודמת.

הטריילר החדש מציג גם דמויות מוכרות כמו בו-קאטאן (ג’ייטי סקהוף), גריף קרדה (קארל וות’רס) ד”ר פרשינג (אומיד אבטיי) ופלי מוטו (איימי סדריס).

העונה החדשה צפויה לעלות בתחילת 2023.

הצצה נוספת ל”אנדור”

הסדרה שתצא כבר בשבוע הבא מקבלת טריילר נוסף ובו מעומת קסיאן אנדור עם העובדה כי הוא ככל הנראה ימות במלחמה נגד האימפריה.

אנו כבר יודעים כמובן מה גורלו של אנדור, אך הסדרה תציג לנו את תחילת המלחמה, בעולם המורדים.

שלושת הפרקים הראשונים של “אנדור” יעלו ב-21 בספטמבר בדיסני+.

ווילו והנסיכה

מלבד תכני “מלחמת הכוכבים”, לוקאספילמס חוזרת גם לסרט קלאסי אחר שלה – “ווילו והנסיכה” משנת 1988, ומשחררת טריילר לסדרת ההמשך.

וורוויק דיוויס חוזר לגלם את ווילו המכשף, הפוגש הפעם דור חדש של גיבורים שמחפשים את עזרתו במשימת הצלה חדשה.

הסדרה תעלה בדיסני+ ב-30 בנובמבר.

דיסני ופיקסאר

מופאסה: מלך האריות

דיסני מכריזה על סרט המשך לגרסה החדשה והתלת מימדית של “מלך האריות” משנת 2019. את המושכות ייקח הפעם הבמאי זוכה האוסקר בארי ג’נקינס (“אור ירח”) שיציג את סיפור המקור של מופאסה ועלייתו למלוכה.

העלילה לסרט טרם נחשפה, אך אנו יודעים שטימון ופומבה יחזרו גם לסרט הפריקוול, בגילומם של סת’ רוגן ובילי אייכנר.

בת הים הקטנה

טיזר ראשון לגרסת הלייב אקשן החדשה של “בת הים הקטנה”, בגילומה של הזמרת והשחקנית האלי ביילי.

הטריילר היפהפיה לוקח אותנו עמוק לתוך הים הצבעוני בה מתגוררת בת הים, אך לא מספר לנו עדיין מה העלילה והאם היא תהיה שחזור של הסרט המקורי.

ביילי מציגה את כישורי השירה שלה בגרסה חדשה ללהיט “Part of Your World” מהסרט המצויר.

הסרט צפוי לצאת ב-26 במאי, 2023.

“הקול בראש” מקבל סרט המשך

להיט האנימציה של פיקסאר, “הקול בראש” (Inside Out) מקבל רשמית סרט המשך. הסרט החדש יקפוץ מספר שנים קדימה, לתקופת ההתבגרות של ריילי והפעם נראה כיצד הרגשות מתמודדים עם גיל מבלבל במיוחד.

איימי פוהלר תחזור לגלם את הרגש המרכזי, שמחה, אך שני שחקנים מהסרט המקורי כבר הודיעו כי לא יחזרו לסרט ההמשך. ביל היידר (פחד) ומינדי קיילינג (גועל) ויתרו על התפקיד וכעת נאלץ לראות האם קולם יוחלף או שנקבל במקומם רגשות חדשים.

“מכושפת 2”

איימי אדמס חוזרת לגלם את הנסיכה ג’יזל בסרט ההמשך ל“מכושפת” (Enchanted) משנת 2007. ג’יזל כבר מזמן לא חיה בסיפור אגדות, וכעת היא כבר אמא לתינוק.

בליבה כמובן, היא עדיין הנסיכה המצוירת הרואה הכל במעטה קסום ומנותק מהמציאות. אחרי מעבר מניו יורק לפרבר עם תחושה קצת פחות עמוסה, ג’יזל תצטרך להמשיך להתמודד עם הקשיים שבעולם האמיתי.

הסרט יעלה לדיסני+ ב-24 בנובמבר.

“משאלה”

דיסני מכריזה על סרט אנימציה מוזיקלי חדש בשם “משאלה” (Wish), שינסה לעקוב אחר הדמות הכי קלאסית של דיסני אי פעם – הכוכב מגשים המשאלות עצמו.

כוכבת “סיפור הפרברים” אריאנה דהבוסה תגלם את אשה – נערה בת 17 המתגוררת בממלכת המשאלות בה כל משאלה יכולה להתגשם. באחת ממשאלותיה, הנערה מביאה מהשמיים כוכב אמיתי המתקשר באמצעות פנטומימה.

פיקסאר מגיעה לטלוויזיה

אחרי שכבשה את לבבותינו עם סרטי קולנוע במשך כמעט 30 שנה, חברת האנימציה פיקסאר מכריזה על סדרת הטלוויזיה הראשונה שלה – “Win or Lose”.

הסדרה תעקוב אחר קבוצת בייסבול של ילדים, והמאמן שלהם דן (וויל פורטה, “סוויט טות’: נער עם קרניים”). כל פרק יעסוק בסיפורו האישי של אחד הילדים בקבוצה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים