רוקסטאר מתייחסת להדלפה של GTA VI ומביעה אכזבה גדולה

GTA V (תמונה: Rockstar / Epic) GTA V (תמונה: Rockstar / Epic)

הדלפה משמעותית עשתה את דרכה לרשת ביממה האחרונה וכללה עשרות סרטונים שהציגו חלק מהפיתוח המוקדם של אחד מהמשחקים המצופים ביותר בעשור האחרון – GTA VI (ר”ת Grand Theft Auto 6).

כעת מתייחסת מפתחת המשחק רוקסטאר (Rockstar) להדלפה ומאשרת כי זו הגיעה בעקבות פריצה וגניבה של חומרים ממערכות החברה, אשר כוללים סרטונים משלבי פיתוח מוקדמים של משחק Grand Theft Auto הבא.

הודעת רוקסטאר (בתרגום חופשי מאנגלית):

לאחרונה סבלנו מפריצה לרשת במסגרתה הפורצים ניגשו והורידו חומרים סודיים ממערכותינו, כולל סרטונים ממשחק GTA הבא […] אנו מאוכזבים מאוד מכל פרט של המשחק הבא שלנו שהודלף בצורה כזו, אך העבודה שלנו על משחק Grand Theft Auto הבא ממשיכה כמתוכנן ואנו מחויבים להעניק לשחקנים שלנו את החוויה לה הם מצפים. נמשיך לעדכן בקרוב ונציג בפניכם את המשחק החדש ברגע שיהיה מוכן.

מה כללה ההדלפה של GTA VI?

ההדלפה שהגיעה כחלק מהחומרים שנגנבו בפריצה לשרתיה של רוקסטאר כללה 90 סרטונים בנפח כולל של כ-3 גיגה-בייט, אלה הציגו קטעים מתוך המשחק.

ההדלפה הופיעה לראשונה באתר הפורומים GTA Forums, אך בעת היוודע דבר ההדלפה מיהרה רוקסטאר לשלוח בקשת הסרה על פי חוק לבעלי האתר, אלה צייתו והסירו את התכנים הלא חוקיים.

הסרטונים עשו דרכם גם ליוטיוב, פייסבוק וטוויטר, אך גם שם פעלה רוקסטאר ודאגה להסרתם במהירות, וכך גם בקהילות שונות ברדיט ואתרים נוספים.

בין הפרטים שהופיעו בהדלפה ניתן היה להבחין בכמה משמעותיים, כמו דגש על כך כי בין הדמויות המרכזיות במשחק הבא של החברה תופיע אישה, ככל הנראה בשם לוסיה (Lucia), לצד דמות עיקרית נוספת אחת לפחות בשם ג’ייסון.

פרטים נוספים כללו ציוד בו ככל הנראה ניתן יהיה להשתמש במשימות ב-GTA VI (משקפת, פנס, מנטרל אימובילייזר, כונן USB ועוד), כאשר לכך נוסף מידע שציין אפשרות שהייה במלונות, ירי תוך כדי שחייה ואפשרות לקחת בני ערובה כמגנים אנושיים.

ההאקר שפירסם את הפרטים מהמשחק איים כי יפרסם מידע נוסף בקרוב במידה ורוקסטאר לא תשלם לו כופר בסכום שלא יורד מ-5 ספרות (בין 10,000-99,999 דולר), אך בינתיים חשבון הטלגרם עימו תיקשר הפורץ עם מספר אנשים שהציגו עצמם כמפתחים ברוקסטאר – נסגר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים