הוכרז: Chromecast with Google TV (HD) – כרומקאסט ב-30 דולר

סטרימר Chromecast with Google TV (HD) (מקור גוגל)

גוגל (Google) הכריזה על ה-Chromecast with Google TV (HD), סטרימר הכרומקאסט החדש של החברה, המגיע עם מערכת ה-Google TV העדכנית ומסוגל להזרים וידאו ברזולוציית HD, כאשר הוא מגיע עם תג מחיר נמוך במיוחד של 30 דולר, פחות מדגם הכרומקאסט המקורי שהוצג ב-2013.

לאחר לא מעט הדלפות, גוגל השיקה רשמית את גרסת ה-HD המוזלת של סטרימר ה-Chromecast with Google TV אותו הציגה ב-2020, את שמו היא משנה מעכשיו ל-Chromecast with Google TV (4K) כדי לבדל אותו מדגם ה-HD החדש.

הגרסה החדשה מגיעה בעיצוב זהה לדגם המקורי, אך בניגוד לו מסוגלת לשדר וידאו ברזולוציית HD בלבד ולא 4K עם תמיכה ב-HDR, כאשר הסטרימר משתמש במערכת ה-Google TV העדכנית המבוססת על אנדרואיד 12.

סטרימר Chromecast with Google TV (HD) (מקור גוגל)
סטרימר Chromecast with Google TV (HD) (מקור גוגל)

כפי שלמדנו עוד בטרם ההכרזה, הסטרימר מתבסס על מערכת שבבים חלשה יותר לעומת דגם ה-4K, מסוג Amlogic S805X2, המגיעה יחד עם 1.5GB של זיכרון ואחסון מובנה של 8GB.

השדרוג הגדול בשבב החדש הוא תמיכה בקידוד חומרתי של וידאו בפורמט ה-AV1 העדכני להרצה טובה יותר של תכנים משירותי הסטרימינג השונים.

בדומה לדור הקודם, השליטה בסטרימר מבוצעת באמצעות שלט אלחוטי יעודי הכולל כפתורי הפעלה מהירה ליוטיוב ונטפליקס, לצד מיקרופון מובנה להפעלה קולית של ה-Google Assistant.

סטרימר ה-Chromecast with Google TV (HD) החדש זמין למכירה בארה”ב במחיר של 30 דולר, בהשוואה ל-50 דולר של דגם ה-4K, כאשר יהיה ניתן להשיג אותו בצבע לבן (Snow) בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים