מחולל התמונות DALL·E 2 זמין מעכשיו לכולם

מחולל התמונות DALL·E 2 זמין לכולם (מקור OpenAI) מחולל התמונות DALL·E 2 זמין לכולם (מקור OpenAI)

חברת OpenAI, המפתחת את מחולל התמונות הידוע DALL·E 2, הכריזה על ביטול רשימת ההמתנה לשימוש במחולל התמונות מבוסס הטקסט שלה ומאפשרת מעכשיו לכל משתמש להשתמש בבינה המלאכותית המתקדמת אותה פיתחה על מנת ליצור תמונות המתבססות על טקסט או “לשדרג” תמונות קיימות שלהם.

מחולל התמונות DALL·E הוכרז במקור על ידי OpenAI בינואר 2021 ושודרג מוקדם יותר השנה באפריל למודל ה-DALL·E 2 המשודרג, המסוגל לייצר תמונות באיכות גבוהה עוד יותר על בסיס טקסט או “לצייר מחוץ לתמונה” עם פיצ’ר ה-Outpainting.

לפי החברה, יותר מ-1.5 מיליון משתמשים מייצרים כיום למעלה מ-2 מיליון תמונות על בסיס יומיומי באמצעות מחולל התמונות שלה.

עד כה הגישה למחולל התמונות של OpenAI הייתה מוגבלת למדי וכללה רשימת המתנה ארוכה על מנת לקבל גישה למערכת, אך נראה כי החברה הבינה שנוצרה לא מעט תחרות בתחום מחוללי התמונות עם מחוללים אחרים הזמינים יותר למשתמשים, דוגמת Stable Diffusion ו-Midjourney, דבר שגרם לה להאיץ את פתיחת המערכת בעבור כלל המשתמשים, תוך כדי שהיא מפעילה פילטרים שנועדו למנוע שימוש לרעה וחסימה של תכנים אלימים, מיניים או כאלו העוברים על כללי התוכן של החברה.

ממשק מחולל התמונות DALL·E 2
ממשק מחולל התמונות DALL·E 2

על מנת להשתמש במחולל ה-DALL·E 2 יש לבצע הרשמה קצרה באתר החברה.

לאחר ההרשמה מקבלים 50 קרדיטים לשימוש בחודש הראשון, כאשר תמורת כל קרדיט ניתן לחולל סט של 4 תמונות חדשות.

לאחר מכן, בכל חודש עוקב יקבל המשתמש 15 קרדיטים נוספים בחינם, ובמידה שהוא ירצה ליצור תמונות נוספות מעבר לכך הוא יצטרך לקנות חבילה של 115 קרדיטים ב-15 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים